Note fondée sur 52 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
57 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 12 août 2019 sur Expedia
Superbe petit dejeuner, hotes pleines de bonnes idees!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Loved the property
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Our hosts were excellent. They take great pride in their Inn and it shows in the finest details. An amazing, personalized breakfast! The room was comfortable and beautifully decorated. Our hosts were knowledgeable about the area and there was a lot to learn about this very interesting area of Newfoundland. Glad we stayed!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
This heritage house was beautiful. Set in the town of harbour grace. View of the water was great. The grounds were neatly kept.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Wonderful hosts! Highly recommend.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2023 sur Expedia
Beautiful room and home, fabulous breakfast, but best of all, George and Lynn were very friendly and accommodating hosts - thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2023 sur Expedia
Was a well kept old historic home. Great base to travel to points of interest. Host guided us many a time on where to go and how to get there. Breakfast was just the way we do it at home. Host and hostess were so nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par rothesay, Gestion de l’hôtel
Thank you Ken, we enjoyed your extended stay with us and were glad to contribute to travel experience while with us.
3 sur 5
par un voyageur de peabody

Publié le 6 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par rothesay, Gestion de l’hôtel
It was obvious the guest did not want to be at our property and kept to himself while all other guests mingled. He requested to cancel his 2nd nights stay which we obliged. Thus a subpar rating. Please!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2023 sur Expedia
John and Cindy were amazing. Beautiful home. Fantastic food, snacks and conversation. We felt like members of the family. And Elwood the cat is such a sweetie! I highly recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par rothesay, Gestion de l’hôtel
Sorry folks I believe you must have stayed elsewhere.