Note fondée sur 778 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
70 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello christophe,Thank you for your feedback! We appreciate your high rating and are thrilled that you had such a positive experience during your stay with us. Our team prides itself on delivering exceptional service to all of our guests. We hope to welcome you back in the future for another outstanding stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Michel,Thank you for taking the time to share your rating. Please reach out and share your feedback if something didn't meet your needs. We hope to earn your business again on your next travels.
1 sur 5
par un voyageur de Farnham

Publié le 17 avr. 2022 sur Expedia
Un seul mot, affreux . Chambre avec porte qui n’a plus d’étanchéité, donc le vent a charrié des brins d’herbe, de feuilles etc… fil d’araignée dans les coins, plinthes grises avec un amas de poussière , mur avec coulisses d’eau , draps troués, et pour déjeuner gros choix entre toast sans confiture, ou gaufres. DÉGUEU ! Surtout pour le prix ..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Nathalie, Through feedback like yours, we are able to address our weaknesses and improve upon them and we thank you for taking the time to write. It is disheartening to learn that you did not enjoy your stay and that the room was not properly and thoroughly cleaned and maintained according to the high standards of our housekeeping and maintenance staff. Again, thank you for bringing this matter to our attention so that we can make sure no future guest experiences the same inconvenience. We hope that you will change your mind about giving us a second chance and that you will someday return to be impressed by the changes we've made.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 nov. 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2021 sur Expedia
The room was a total mess, dirt everywhere, shower is so dirty and dust everyone. I asked the front desk to come and clean the dust near the bed and elsewhere they said they will come but never did. The towels were dirty too and had wholes in them. Too much noise. My girlfriend had strange buttons in her belly. I highly recommend you NOT to go there. I have pictures.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 janv. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2019 sur Hotels
chambre mal insonirisée avec un voisin bruyant toute la nuit
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2018 sur Expedia
Vraiment pas propre à éviter.tapis tachés,siège des chaises tachés,piscine non fonctionnelle.
3 sur 5
par un voyageur

Opinion

Publié le 29 juill. 2018 sur Hotels
La propreté des toilettes laissait à désirer. La balance de la chambre avait été rénovée avec un plancher en bois flottant
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2018 sur Expedia
First thing that comes to my mind is that some of the clients were pretty strange. Ex : doing a barbecue in the parking lot with really big flames, scratching our car while exiting parking... But the room and the staff were perfect for the price of the room.