Note fondée sur 859 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 21 mai 2024 sur Hotels
Très bien situé près de l’autoroute, bon accueil, chambre confortable, un peu exigüe pour 2 lits , salle de bain très correcte mais pas de bouchon pour le lavabo. Petit déjeuner à+, chaud et froid , varié.
5 sur 5
par un voyageur

parfait !

Publié le 16 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2023 par John Fulbright, Owner, Gestion de l’hôtel
Geraldine, we enjoyed having you as our guest. Thank you for a 10/10 review. We appreciate it very much. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

tres bon hotel

Publié le 5 oct. 2022 sur Hotels
très bon hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2022 par John Fulbright, Owner, Gestion de l’hôtel
Bernard, thank you for choosing us and for giving us a 10/10 review. Our staff works hard to earn these. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur de Ramona

Publié le 22 août 2024
The hotel is a shining light in this small town.Property is in great condition & breakfast was very good. Easy access from the highway. I would recommend this motel to my friends.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Nice stay in Hardin

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Clean, modern and a nice breakfast spread. Definitely the best accommodations in Hardin. If I'm coming back to Hardin, I'm staying here!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Very nice place to stay. Very clean and the employees were very nice.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
We were in 114. The some of the lights did not work, then during the night they started blinking on and off.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
I had an upstairs room with no elevator. I had a bad fall hiking, and when I got back to the hotel, they moved me to a downstairs room AND got me some ice, which was on the second floor only, and were very helpful. The staff was very helpful to me for the three days I was there and injured.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2024 sur Expedia