Note fondée sur 16 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Your basic hotel, clean. Very comfortable bed and pillows. Small coffee maker. No stir sticks. Otherwise ok.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Stef, Gestion de l’hôtel
Thank you!
1 sur 5
par un voyageur

Don't care about you, just about making money

Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
Horrible experience. Thought they processed by payment when my stay was over only to find out almost 4 months later they did not. They charged my visa 4 montha after my stay without warning sending the card over the limit and adding late fees and intrest to my card, without a warning. If I had known I could have made sure the funds were in the account. I called and they didn't care. Said their system was down at the time. Did not offer any compensation for their mishap, only points which are pointless because I have no desire to ever stay at a Best Western ever again. Horrible people, multimillion dollar company that doesn’t care about their customers at all, they only care about making money.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
Good stay, everything was excellent. Only draw back there was not a handicap accessibility room available for one traveler in a wheel chair.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
Clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Stephanie , Gestion de l’hôtel
Thank you! We work very hard to maintain a clean and safe environment for our guests.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Airdrie

Publié le 17 sept. 2023 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2023 par Stephanie , Gestion de l’hôtel
Thanks!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2023 par Stephanie , Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2022 sur Expedia
Know that you’re staying in a very small town, and you’re not going to find a 5 star resort here. The facility is well kept and the staff are very friendly. Was weird that the sink was outside of the bathroom, but it didn’t impose any inconvenience. Would stay here again. Would not book it through Expedia again though.