Note fondée sur 526 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Montreal
Publié le 12 nov. 2019 sur Expedia
Service à la réception très dévoué !!!
Nous a aidé à trouver taxi, à commander pour nous. À cause d un problème de téléphone.
Très apprécié !!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us positive feedback. We appreciate it! Glad to see you enjoyed your stay. Hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 30 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing to stay with us! We’re happy to see you had a positive experience. If there’s anything we can do to make your next stay even better, please don’t hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us feedback. We greatly appreciate it! We are also glad to see you enjoyed your stay with us. Hope to see you again!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing to stay with us! We are glad to know that you had a positive experience. If there is anything we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. We hope to welcome you soon!
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Very clean, bed was comfortable, shower was great. Only downside is the ice machine was way across the hotel and no microwave in the rooms.
par un voyageur
Bugs!
Publié le 12 août 2024 sur HotelsWe left by 11pm because of roaches in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear about the experience you described. While we treat our property regularly, we'll be sure to have our pest control team look into all of your comments further so that improvements can be made where necessary. Thank you, and we hope you will consider giving us another chance soon.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing to stay with us! We’re happy to see you had a positive experience. If there’s anything we can do to make your next stay even better, please don’t hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur de San Luis Potosi
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us feedback. We greatly appreciate it! We are also glad to see you enjoyed your stay with us. Hope to see you again!
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
It was really nice we were there for the state track meet in Brownsville I’m a Coach
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us positive feedback. We appreciate it! Glad to see you enjoyed your stay. Hope to see you again for next years Texas Games of Events.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us feedback. We greatly appreciate it! We are also glad to see you enjoyed your stay with us. Hope to see you again!