Note fondée sur 687 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2023 sur Expedia
Tout était bien excepté pour le niveau du bruit la nuit. On entendait des gens parler très fort sans savoir exactement s’il s’agissait de clients ou du personnel de l’hôtel. Aussi, on entendait trop la circulation sur l’autoroute.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Laval,Merci d'avoir partagé votre avis. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour !Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Buen trato y servicio!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lorena, We appreciate for your kind words and positive feedback! Your satisfaction is our top priority and knowing that we succeeded in providing you with a wonderful experience means a lot to us. We truly value your feedback and appreciate you sharing your experience with us. We cannot wait to welcome you back soon for another visit. Natalie #team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
The room smelt like mildew and the air was not working in hallways. This is the place to stay only if you just need a bed. Elevator was kinda sketchy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Stephanie,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Justin,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support. Natalie #Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Taylor, Thank you for your rating. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate hearing more about your stay so we can address any concerns you may have had. Please feel free to reach out to us.Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Needs toiletries
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to rate your stay. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6