Note fondée sur 692 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2023 sur Expedia
Tout était bien excepté pour le niveau du bruit la nuit. On entendait des gens parler très fort sans savoir exactement s’il s’agissait de clients ou du personnel de l’hôtel. Aussi, on entendait trop la circulation sur l’autoroute.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Laval,Merci d'avoir partagé votre avis. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour !Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Josh, Thank you for the perfect rating! Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jeanette, Thank you for the awesome rating! Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Good place to stay for the price.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Place is good for resting overnight
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Juan, Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Buen trato y servicio!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lorena, We appreciate for your kind words and positive feedback! Your satisfaction is our top priority and knowing that we succeeded in providing you with a wonderful experience means a lot to us. We truly value your feedback and appreciate you sharing your experience with us. We cannot wait to welcome you back soon for another visit. Natalie #team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
The room smelt like mildew and the air was not working in hallways. This is the place to stay only if you just need a bed. Elevator was kinda sketchy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Stephanie,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Justin,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support. Natalie #Team6