Note fondée sur 942 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
72 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par Muriel Nazareth, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Pierre,Thank you for your review, We appreciate your feedback and would love to hear more about your stay at our hotel. Could you please provide us with some specific details on what we could have done better to improve your experience? We strive to provide the best possible service to all our guests and your input would be invaluable in helping us achieve this goal. Thank you again for choosing to stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Très bon accueil et bon service

Publié le 24 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Dany,We appreciate your valued business and would love the opportunity to host your next stay. Thank you for your rating.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2022 sur Expedia
Un peu vieillot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2022 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Hugues,We value your feedback and are always striving to better serve you. Thank you for rating your stay and providing us with feedback regarding our hotel. We hope to have another opportunity to host you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Terrible

Publié le 26 juin 2021 sur Hotels
No service at all for 5 days. Would not stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Terry, Thank you for notifying us of your recent stay. We sincerely apologize for any inconvenience caused by our current housekeeping policies. Please know that our front desk staff is always available to assist with any issues and accommodate requests. We greatly appreciate you sharing your experience, and we wish you all the best.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 mars 2020 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2019 par Mr, Vikas Gandhi , Gestion de l’hôtel
Thank your for staying with us
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2019 sur Expedia
Établissement très sale, accueil impersonnel et froid. Je n’y retournerai pas ni ne le recommanderai à personne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Your review is truly disappointing to read. Cleanliness is an element we hold in such high regards, and we regret that we missed the mark during your stay. There is no excuse, and we will make sure that our team works together to address your concerns. We will also use your feedback to improve our guest relations. We would be grateful for any opportunity to regain your patronage.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2019 sur Expedia
Les toilettes ont briser . Sa couler dans les prises electriques . Fais partir lalarme de feu . A notre arriver . A la 1ere fois quon a louer la toilette etais defectueuse . 2eme fois en revenant meme choses . Je crois quil y a des reparations a faire dans votre hotel .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate you giving us a second chance to impress you, and we're sorry to hear we did not meet your expectations. Please accept our apologies for any issues with the bathroom and outlets. We'll ask our maintenance staff to look into it, and we're grateful for the chance to continue improving. Should you be in the area again, please consider allowing us another opportunity to amaze you.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2019 sur Expedia