Note fondée sur 331 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
62 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par bob, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Unusual 2 door system only opening inside
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Bob, Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024
First room had a non working AC. Second room was likely not cleaned as there were grease spots (assuming from pizza) on the bedspread.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Bob, Gestion de l’hôtel
Five guest in one room gave one by one review for same problem, when there was a time front desk kicked them out.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
We had to fix the toilet when we got there. Bed was not comfortable. "Breakfast " was a joke. They had little swiss rolls in a package and packages of strawberry zingers. Lol
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Bob, Gestion de l’hôtel
It is not joke, we try to give lowest possible price and we are in hospitality industry not restaurant industry. We never advertise hot breakfast. There are motel they charge 125+ for small hot breakfast.
3 sur 5
par un voyageur

Hot and sketchy

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Could barely understand front desk clerk, hotel halls were dirty and extremely hot, entered room ac was off and room was close to 100 degrees and lots of stains everywhere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Bob, Gestion de l’hôtel
Thank you, it is hot week......
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
There were roaches from the moment we entered the room. When staff was told they wanted to come to the room to see the roaches for themselves and so they could “advise housekeeping”. We decided not to stay simply because the upkeep of a place that serves breakfast should be better than what was shown.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Bob, Gestion de l’hôtel
We did find any, and we have pet control service from outside professionals for year around.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
nice room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Bob, Gestion de l’hôtel
Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Bob, Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Unsafe tub/shower

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Bathtub slippery making the shower unusable. Breakfast was a joke! The desk personnel were behind a closure and that made speech unintelligible. Two cups for water in the room and one packet of coffee. The only saving grace was a comfortable bed. There is no way we would return to this business.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Bob, Gestion de l’hôtel
For 62.00, do you want hot breakfast???You are intelligent which one better 62 with continental breakfast or 125 + for hot breakfast?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Great customer service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Bb, Gestion de l’hôtel
Thank You