Note fondée sur 997 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Abdelhafid, Great to see you had such an enjoyable stay recently and we all look forward to welcoming you back next time you are in Harrogate, Kindest regards, James Thomlinson
par un voyageur
Service à revoir.
Publié le 15 sept. 2022 sur HotelsUn hôtel d’affaires parfait pour pouvoir accès direct au hall d’exposition juste à côté.
Cependant étant un hôtel d’affaire cela suppose un service rapide et efficace.
Il m’a fallu attendre bien des minutes pour pouvoir une personne au bar malgré ma relance. J’ai déposé un manteau pour le nettoyage il n’a jamais ete envoyé au pressing et est resté derrière le comptoir de la réception dans son sac et en état. Lorsque je suis allé le réclamer ils étaient surpris de le trouver derrière eux par terre.
Je dirai qu’il manque de l’attention envers la clientèle.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Enjoyed our stay very much, only small criticism is in 3 days I never had a hot fried egg, apart from that breakfast was excellent. Would stay again 😁.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Andy, Delighted to see you had such an enjoyable stay recently and we all look forward to seeing you again soon, Best wishes, James Thomlinson
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Helen, Gestion de l’hôtel
So pleased you enjoyed your stay with us, we hope to see you again soon
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
This is a dump considering it is adjacent to the convention center. Room was large but that is about its only positive element. Reception staff was spotty. They refused to help arrange for transport from the train station to the hotel even though we were paying for it. This was an ordeal to say the least. They have no concierge. They offered £20 vouchers for meals for value of £25 in food. We got 2 vouchers expecting a value of £ 50. They are disingenuous and dishonest. On checking out , our dinner cost £46 so the vouchers could not be used since now the required a minimum of £ 50. Stay away from this property
We got 2
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Helen, Gestion de l’hôtel
Hi David,Apologies for the confusion regarding your bill, please do reach out to us here on site so we can provide you with further explanation of your bill.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Helen, Gestion de l’hôtel
So pleased you enjoyed your stay with us, we hope to see you again soon
par un voyageur de Tadworth
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Dipesh, Great to see you had such an enjoyable stay and we all look forward to welcoming you back again soon,Best wishes, James Thomlinson
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Really good breakfast and lovely staff at breakfast. Parking is a real plus as the car pard is large and access is easy. Excellent location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Elizabeth, Delighted to see you had such an enjoyable experience and we all look forward to seeing you again soon,Best wishes, James Thomlinson
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Excellent hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Delighted to see you liked the hotel and had an enjoyable stay and we hope to welcome you back again soon, Best wishes, James Thomlinson