Note fondée sur 392 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1,9 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
2,1 Confort de la chambre
1,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2018 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
I mean for $100 it was a room, but burn holes in the pillow cases and blankets. Looked like it hasn’t been vacuumed in awhile. Tv didn’t work.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Execelent!
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
It was an OK cheap room.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Great place owner nice
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Outside of having to get my room card reprogrammed daily it was a comfy stay.
par un voyageur
Felt unsafe, room shabby
Publié le 21 juill. 2024 sur HotelsIt wasn't super clean, and every part of it was super beat up, including cigarette burns in the chair of my non smoking room. The main thing for me though is I felt super unsafe. The door to my room didn't technically close properly, the bottom stuck out at an angle. The privacy latch was super loose, and the door frame had been fixed in places I believe, which added looseness. As someone traveling alone, I barely slept. It was super noisy too, although arguably that isn't the motel's fault.
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
The room was dirty tv remote didn’t work bathroom was ok
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia