Note fondée sur 308 évaluations de clients

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3,1 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur de Gatineau QC, Canada

Publié le 3 août 2018 sur Expedia
serviettes peu propres/ douteux. Dejeuner très bien. Bien localisé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2018 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We hope you enjoyed your stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
8 out of 10 is pretty good. We will try for 10 of 10!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Nice quiet hotel in a small town.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Small town but enough here for a good visit.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
The room was adequate. One of the key cards did not work. We were told breakfast was until 10am, but we went down at 9:00 and it had been pretty much cleaned out, scrambled eggs all gone, no toaster, just a toaster oven, dirty coffee cups scattered about, tables not cleaned off, yogurt gone, not left to choose from. My kids left without eating and we had to buy some things from Walmart for breakfast. No elevator to second floor, so dragging luggage up stairs. Dirty wet floor mats by doors. When we checked out there was no one by the desk, a sign to ring zero on the phone, tried that many times, waited around 5 minutes and repeated, someone came who did not speak English. Construction on the road outside. Not enough towels for the number of guests in our room. Room was reasonably clean, just a bit spartan. The AC unit was loud and making a throbbing repeating sound all night long that made sleep very difficult.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for your complete list. We apologize it was so long. We are already working to make your stay a lot better.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We are always improving our guests experience.Try us again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Harvard Baymont staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your good review!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Never replaced towels sheets or toiletries even though they entered the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Harvard Baymont staff, Gestion de l’hôtel
Wyndham's Green Policy is room service is provided after the third day of stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Bathrooms and drains need attention.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We have been working making things better and are continuing to make improvements! See on your next stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Harvard Baymont staff, Gestion de l’hôtel
Glad you had a good stay.