Note fondée sur 26 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
92 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 10 mars 2020 sur Expedia
Hôtel 2 étoiles seulement. Restaurant moyen. Beaucoup de réceptions au moment ou j'étais.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2018 par Sharma SN, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Alain Greetings of the day!!! Thank you very much for your valuable feedback, It means a lot to us! We feel extremely satisfied to learn that you were happy with our services during your stay/dinning, appreciate your effort of communicating it back to us. Please visit us again and enjoy “The Ashhok’s Hospitality” at Hassan, Karnataka. Looking forward of welcoming you again. Warn Regards Satyendra Narayan Sharma General Manager 9844112996
4 sur 5
par un voyageur

A one day stay in HASSAN to visit neighbouurhood

Publié le 3 févr. 2018 sur Hotels
A one day stay in HASSAN to visit neighbouurhood historical sites. This hotel is old but OK and we have been able to get a good night sleep. Restaurant is bice for dinner as well as for beakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2018 par sharma SN, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jean Greetings of the day!!! Thank you very much for your valuable feedback, It means a lot to us! We feel extremely satisfied to learn that you were happy with our services during your stay, appreciate your effort of communicating it back to us. Please visit us again and enjoy “The Ashhok’s Hospitality” at Hassan, Karnataka. Looking forward of welcoming you again. Warn Regards Satyendra Narayan Sharma General Manager 9844112996
5 sur 5
par un voyageur

Vacation

Publié le 27 janv. 2020 sur Hotels
Vacation trip first time to Hassan.
1 sur 5
par un voyageur

Terrible experience

Publié le 15 janv. 2020 sur Hotels
We were five adults staying there and had two rooms. When we checked in and on the hotel website it said that we had free breakfast, and we confirm that when we checked in. The next morning I’m checking out they charged us for breakfast. And would not even considering not charging us even though my confirmation show free breakfast for all in party.When we checked in and on the hotel website it said that we had free breakfast, and we confirm that when we checked in. The next morning I’m checking out they charged us for breakfast. And would not even considering not charging us even though my confirmation showed free breakfast for all and party. I even spoke with the manager and he would not reconsider the breakfast charge, which we finally paid. The breakfast was mediocre. We had dinner the night before which was one of the worst meals that I have had in India. And I’ve visited India multiple times. I love Indian food but this was even close to being edible. Don’t waste your money eating dinner there yoga out to a local restaurant. The rooms are somewhat small but comfortable. The grounds are somewhat spread out so it is a longer walk to the pool and fitness area. The grounds are well-maintained.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2019 sur Expedia
Food is not good, not well kept. House keeping is not good. It’s just Money they want.
2 sur 5
par un voyageur

A eviter ! sur le declin, management a revoir

Publié le 3 avr. 2019 sur Hotels
J'ai essayé de résumer ici tout ce qui ne va pas,mas pas assez de place, Hotel en déclin (pas de chronologie). - reception : hôtesse souriante mais manque de professionnalisme. je suis surclassé dans une suite mais on me le dit pas, erreur sur ma facture et on me demande de payer avec ma carte et en retour on me donne du cash. On m'apporte 4 fruits et 8 biscuits à 22h pour s'excuser (on me dit que c'est un service de la suite), Chambre poussiéreuse, tapis de gym poussiéreux, peignoire froissé, mini bar vide, chaines tv de base, code wifi oublié... j'en passe. - service : je commande un massage des pieds pour moi et ma femme, ils font appel à un masseur externe, on me prévient que c'est un homme, je dis oui, il arrive, on me dit qu un homme ne peut pas masser une femme (un monsieur qui a un certain pouvoir), l hotesse me dit que c'est pas grave, elle se faire reprendre par le monsieur si c'est grave... je ne peux pas faire masser les pieds de ma femme par le masseur mais je suis maintenant obligé de faire le massage pour moi car il est la. le Massage est abominable, se passe dans la suite, il y a de l huile partout... - snack : a 16h45, carte plus dispo, on me dit qu on ne peut faire que des sandwichs, la serveuse bien que gentille se permet de regarder des photos par dessus l'épaule de ma femme et de commenter... - restaurant terrasse : belle vue, agreable, mais on attendu 20 min avant qu on s occupe de nous, pas remplie, mais un match de cricket ce soir la.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2019 sur Hotels
It was a very comfortable stay. The hotel is conveniently located & well maintained. Restaurant is also good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2019 par Hemanth, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thanks for the feedback, its our pleasure to take care. regards Hemanth Gowda
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2019 sur Hotels
Food was worst
3 sur 5
par un voyageur de bangalore,

Publié le 31 déc. 2018 sur Expedia
Was a neat place , but certainly not for the price. Tariff is too high for the facilities. Restaurant does not have much on the menu. They were unable to provide a simple black coffee, even regular coffee was not tasting good.