Note fondée sur 398 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
They have happy hour which most other hotels do not have.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2024 par Billy, Gestion de l’hôtel
I'm glad you enjoyed the happy hour! Can't wait to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Remote on tv didn’t work
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Billy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide a review. We value your feedback. We would like to apologize for the issue you experienced with the TV. Thanks to you notifying us, the issue has been resolved. We look forward to seeing you again real soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2024 par Billy, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive feedback...hope to see you again real soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Enjoyed the beds and the peacefulness. Breakfast was good too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2024 par Billy, Gestion de l’hôtel
Still keeping it peaceful for you! Thanks for staying with us...hope to see you again real soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2024 par Billy, Gestion de l’hôtel
I apologize for any bad experience you had during your stay and would like to ensure you that we are working hard to eliminate any problems that cause our guest to experience anything but a great stay. Hopefully, we will see you again and provide you with a better experience next time.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
The hotel was great. Hotels.com was not. They messed up my reservation and I spent an hour on the phone trying to fix it. I will never use hotels.com again
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
The staff were pleasant The room was good The breakfast was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Daniel, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us and glad to hear you had a great time.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
La propiedad esta bien solamente no me gusto que no puedes usar la televisión y no tienen una guía para poder mirar la televisión por lo demás todo esta bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Daniel, Gestion de l’hôtel
There is a tv guide, and the barcode in the room allows you to scan and view all channels, as well as all amenities the hotel has.