Note fondée sur 206 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
64 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2020 par khatija, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Savannah beach hotel we are happy for your feedback and glad you have a wonderful stay.
5 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 17 oct. 2019 sur Expedia
Nous avons aimé notre séjour et le service de navette pour aller au Copacabana beach club où la plage est magnifique. Le personnel est courtois, en particulier Edwin. Ayant fait plusieurs "tout-inclus", j'ai trouvé que la nourriture au buffet du Drifter était la meilleure; bon buffet et très diversifié. Bravo aux cuisiniers! Belle piscine, bons spectacles en soirée. J'y retournerai!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2019 par khatija, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing savannah beach hotel we are happy you enjoyed your stay with us we look forward to seeing you in soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2019 sur Expedia
Bel endroit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2019 par Danielle F, Gestion de l’hôtel
Thank you for the taking the time to provide us with feedback.
4 sur 5
par un voyageur de Montréal

Bel endroit

Publié le 21 janv. 2018 sur Expedia
Très bel hôtel avec toutes les commodités et proche de tout. La plage est toutefois moins intéressante. Il faut se rendre plus loin pour nager et s’amuser.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Good hotel, kids club was excellent The walkout to the pool from 2nd floor was fantastic.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Property not clean as expected, room don’t clean when you go out and come back no towels , always getting lock out the room key issues . Beach was dirty no beach umbrella like the other resort them like Accra beach and Bouginvilla resort . Few staff very nice but place need to be clean up nicely to keep its name . Rooms are decent especially there bed very comfy going back there is a no no .
5 sur 5
par un voyageur de St Joseph

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
The staff here was very friendly and accessible.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Ac not working. Called maintenance who never showed up. Changed one room. Other room had same issue
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
The staff were amazing and helpful, friendly and kind. However, there were very limited food options. We had opted for Breakfast only. The buffet - if you arrived by 9.45 am (closing being 10), there would be hardly anything left. Even the omelette station would not have cheese etc! The beach bar did not serve any snacks, so if lying on beach or swimming, you had no choice. Lunch was buffet in one restaurant (they have several but were never open). We were happy to pay / bring business but just wanted may be sandwiches or some food we could order. Room service was exactly the same. The only food available was what was on buffet!! A beautiful property, under utilised or may be just for all inclusive.