Note fondée sur 25 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
33 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
All okay, except hot water, and air-conditioner for room 301 still using old style air conditioner. Need to change to stand alone one.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Sakura Hatyai

Publié le 19 sept. 2022 sur Hotels
Hotel toilet was just below average. Condition is just good enough for sleep over. Not for fussy guests.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 janv. 2020 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de Malaysia

Publié le 30 oct. 2019 sur Expedia
I’ve booked 4 rooms and stayed for 2 nights. The only good thing about this hotel is its located in the centre of Please be reminded that this is a Budget hotel, not as grand as the name on Expedia. Response in Expedia message was terrible, they are not responsive. Room smells weird, smells stuffy, aircond not serviced. Wallpaper in the room is teared. The power socket is too loose for my universal adapter. Shower heater is either too cold or too hot. Not much room amenities except for mineral water. No heater in the room as we need to make baby’s milk. No door latch in one of those room. Not to mentioned, the shampoo gel is not a gel at all, its a water. Its like they dilute it. I wont came back to this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2019 par Sakura Hotel(Not Sakura Grand View Hotel), Gestion de l’hôtel
Thank you for your coment ,sir. Our room have not Electric-Kindle, you can as hotel staff for Hot-Water.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2019 sur Expedia
The location of the hotel is perfect and just next to the city centre. The staff is friendly and always willing to help. If they can provide hot water / kettle in the room then it will be perfect. For such price, I would like to give them 8/10.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2019 par Sakura Hotel Group, Gestion de l’hôtel
Thank you very much, That will be power for our staffs.
5 sur 5
par un voyageur de ภูเก็ต

Publié le 12 août 2019 sur Expedia
พนักงานพูดจาดีทั้งที่จอดรถและหน้าฟร้อน เงียบสงบดีเหมาะสำหรับการพักผ่อน
5 sur 5
par un voyageur de ลพบุรี

Publié le 2 août 2019 sur Expedia
สะอาดเงียบสงบส่วนตัวไม่วุ่นวายดีครับ แต่ดึกๆ หิวนี่ ของกินจะเดินไกลหน่อยถ้าไม่มีรถ
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2019 sur Expedia
Good location, but need few more walk to 7 eleven
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2019 sur Expedia
Its not friendly muslim. The staff also not friendly.