Note fondée sur 110 évaluations de clients
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4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Jone, Gestion de l’hôtel
Vi setter stor pris på Deres tilbakemeldinger.Det ser ut som Dere var ganske så fornøyde, men vi vet at vi kan alltid bli bedre.Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en annenanledning dersom Dere kommer til Haugesund igjen.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Helt greit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Jone, Gestion de l’hôtel
Vi takker for Deres tilbakemelding og vi skal prøve å bli enda flinkere for at Dere skal få en enda bedre opplevelse her hos oss dersom Dere besøker oss her igjen en annen gang ved en annen anledning
par un voyageur
Helt ok
Publié le 17 août 2024 sur HotelsHelt kurant. Får hva du betaler for
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Jone, Gestion de l’hôtel
Takk for Deres hyggelige tilbakemelding.Dere er hjertelig velkommen tilbake igjen her hos oss ved en annen anledning.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Topp service
Publié le 22 juin 2024 sur HotelsI mangel av åpen restaurant på gjestgiveriet om kvelden fikk vi gratis skyss til sentrum og tilbake. Tidspunktene kunne vi bestemme selv.
Hjelpsom stab, men ingen klarte å finne en ekstra hodepute.
par un voyageur
Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Hotellopphold
Publié le 15 juin 2024 sur Hotelspar un voyageur
Nær fint turområde
Publié le 4 juin 2024 sur HotelsEi natts opphold. + Gratis parkering rett utenfor. God størrelse på rommet. Serviceinnstilt personale. Kort veg til fint turområde. - Ein del støy frå andre gjester. Frokosten var "lunka" (både det som skulle vore kaldt og det som skulle vore varmt) Men alt i alt, OK.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Jone, Gestion de l’hôtel
Hei Rita.Tusen hjertelig takk for din tilbakemelding.Vi setter stor pris på både positive og negative tilbakemeldinger.Da det er alltid rom for forbedring.Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding.Mvh. Jone
par un voyageur
Publié le 3 juin 2024 sur Hotels