Note fondée sur 900 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Bon accueil
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Pillows stunk dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par Anna-Marie, Gestion de l’hôtel
I’m really sorry to hear about the issue with the pillows during your stay, and I completely understand how unpleasant that must have been. Cleanliness and comfort are very important to us, and I sincerely apologize for falling short in this regard.I’ll make sure to bring this to the attention of our housekeeping team to ensure that this doesn’t happen again.Thank you for bringing this to our attention, and I hope we’ll have the opportunity to welcome you back for a more comfortable experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Smelt horrible in room all pillows stunk lots of money never again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par Anna-Marie, Gestion de l’hôtel
m truly sorry to hear about the unpleasant experience you had with the smell in your room and the pillows. That’s definitely not the standard we aim to provide, and I completely understand your frustration, especially after investing in a stay that didn’t meet your expectations. Cleanliness and comfort are our top priorities, and I deeply regret that we missed the mark during your visit.I’ll make sure to address this with our housekeeping team immediately to ensure that these issues are resolved. If you’d like, please feel free to reach out to me directly so I can make this right for you. I genuinely hope you'll reconsider staying with us again, as we’d love to offer you a better experience in the future.Thank you for bringing this to our attention, and again, I’m truly sorry for the inconvenience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
I found bedbug in my bed
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia