Note fondée sur 680 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 déc. 2024
par un voyageur
Publié le 24 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
The property need repair
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
There was a lot of different bugs in the room. Not sure but sure looked like small roaches.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Sthepen we apoligize for this inconviniences but we hope you will tru us again in the future so we can show you our improvements
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Jeanie FDM, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Angela we appreciate your feedback and we look forward to see you in the future
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
See Roaches above!
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
saw a cockroach in the bathroom. immediately walked away
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Well, you certainly get what you pay for. I was very grateful that the AC worked, that being said the room sticky, roaches everywhere, bedside lamps hanging off the wall, ceiling falling down patchwork on the walls Telephone didn't work as far as watching TV, if you didn't mind watching game shows or religious channels everything else was in Spanish, unfortunately I don't speak Spanish. Good news, at least as far as I can see, it didn't have bedbugs! Although because I had seen roaches, I did not sleep well at all I'm up at the crack of dawn ready to get in my car so I can go have coffee and get a little rest before I get back on the road.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Mr. Anthony, Thank you for your review. We regret that we did not meet your expectations at our property. We work diligently to meet our guests needs. Kind regards, Econolodge Management Team