Note fondée sur 4 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Dead roach and a mess in the closets. Parking was a bit confusing because it was close off. Had to park half a mile.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Room has all you need for your vacation. Walking distance for breakfast/ lunch/ shave ice / swimming pools/ and many more
1 sur 5
par un voyageur de San Diego

Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
I am very displeased with the conditions and communication between Expedia and KMB resorts. There was painting being done and we were unable to get the room we booked. I want a full refund!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2023 par KBM Resorts, Gestion de l’hôtel
Aloha,We are so happy you had a fabulous vacation. When the resort management notified our staff there may be emergency repairs near your lanai we upgraded your party to a top floor ocean-view penthouse at no additional expense to you. We look forward to hosting you ohana next year!