Note fondée sur 93 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 août 2022 sur Expedia
par un voyageur
Nature et repos
Publié le 17 juill. 2019 sur HotelsMagnifique hotel au milieu de la forêt. Parfait pour un repos complet.
Nous avions réservé en demi-pension mais le 2e soir il n'y avait pas de repas. (erreur d'offre sur Hotel.com)
par un voyageur
Mieux que prevu
Publié le 20 mars 2019 sur HotelsHavre de paix ,chambre confortable et spacieuse,accueil courtois,
Pas de dîner le soir,sur réservations semble il mais petit buffet offert permanent jusqu a 18h
Le sauna dans un tonneau bien qu original ne pas séduit(bien que pas essaye)
par un voyageur
In all categories exellent
Publié le 7 juill. 2023 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par G.R manager, Gestion de l’hôtel
Dear NissimThank you for the high ratingLooking forward to host you again in the near future.Kind regards
par un voyageur
Gute Wahl
Publié le 9 juin 2023 sur HotelsDas Hotel liegt sehr zentral für Ausflüge in der Galil. Schade ist das relativ wenig Personal gut Englisch spricht.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2023 par G.R manager, Gestion de l’hôtel
Dear Haim,Thank you for sharing your valuable feedback and for the high rating. There are a number of workers who are new immigrants for whom the hotel is a job and livelihood opportunity despite their lack of knowledge of the English language.I apologize if the issue caused you discomfort.We will be happy to host you again soon.
par un voyageur
Beautiful hotel with terrible staff and service
Publié le 7 mai 2023 sur HotelsThe hotel is beautiful, but the service and staff is horrendous. The staff is rude and insolent. It ruined the experience for me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2023 par G.R manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for sharing your valuable feedback with us..Providing the highest level of guest satisfaction is our number one priority and we sincerely regret falling short of meeting your expectations. As a teachable moment, we have shared your comments with the appropriate hotel team to ensure necessary guidelines are in place for the future.We hope to have an opportunity to better your experience whenever your travels bring you back to Tel Aviv in the future.Sincerely,
par un voyageur
we will stay again..
Publié le 15 févr. 2023 sur Hotelsstayed one night, rooms are very specious, clean and confrotable, public area are very nice, very cosy and inviting. Spa at the hotel is great - enjoyed it treatment.
breakfast is very good. hotel is in middle of a beautiful forest, we loved the place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2023 par G.R manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for choosing our hotel and thank you for taking your time to share your experience. Here we are delighted you had an incredible stay and hope we will host you soon againKind regards,Hotel's staff & management
par un voyageur
Publié le 28 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2022 par G.R manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the high rating.Looking forward to host you again in the near future.Kind regards
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2022 sur Expedia
Found bugs next to the beds. Hair in the towels. Linen is stained. Dirty everywhere. Literally everywhere, toothpaste and nail polish marks on the sink. And last but not least, the food is old and disgusting. Pls stay anyway!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2022 par G.R manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at our hotel and thanks for taking the time to review our property. We will make sure to pass your remarks to the hotel management for future improvement.
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2022 sur Expedia
The view is increduble nice. You can see the Hula valley, the Kineret lake and the Golan heights from the room balcony.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2022 par G.R manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the high rating.Looking forward to host you again in the near future.Kind regards