Note fondée sur 756 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
A floor under the airport
Publié le 17 sept. 2024 sur HotelsExcellent establishment, very practical for late arrivals and early departures. Maybe a bit expensive, but I take.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Kind Regards,Hanna/Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our establishment practical for your travel needs, especially for late arrivals and early departures. We strive to provide a comfortable experience. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share! Safe travels!
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Bruit au dessus de la chambre durant une partie de la nuit comme des camions en mode déchargement ou autres bruits du même type. Chambre 215 donc à éviter surtout pour payer plus de 150 euros!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Sanni / Barception, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for your feedback! I am sorry to hear everything did not go as planned and I am sorry for the noise. If possible we can always change the rooms. Have a nice day!
par un voyageur
Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
Emplacement très pratique pour accéder à l’aéroport. La chambre était ok. Les couloirs pour accéder aux chambres était en très mauvais état. Rien de charmant dans l’emplacement, dans le sous sol.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2024 par Sanna, GLO Hotel Airport, Gestion de l’hôtel
Thank you for your visit and review!We are glad to hear that you liked our location.GLO Hotel Airport will be transformed into Comfort Express Airport in a few weeks. For this reason, you may see some renovations during your stay. We apologize for the disturbance! But we are so excited about our new brand. We hope to see you again at our hotel!
par un voyageur
Chambre minuscule
Publié le 22 mars 2024 sur HotelsChambre minuscule
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Karina/Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Eddy, thank you for your visit and feedback. Glad to hear you were overall happy with your stay. As you noticed our Smart rooms are compact in size but we also have more spacious Comfort rooms. Maybe you can try Comfort room on your next visit? Warmly welcome back anytime! Best regards,
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2023 par Hanna/GLO Hotel Airport, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and warm welcome to GLO Airport hotel again!
par un voyageur
Publié le 19 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2023 par Janica / GLO Hotel Airport, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick, thank you for your feedback and your visit. Hopefully you had a pleasant stay with us. Have a lovely day.
par un voyageur
Publié le 10 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2021 par Nora/Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Francis,
Thank you for your stay and feedback. We are happy to see you enjoyed your stay with us. I wish you warmly welcome back!
Best regards,
Nora / GLO Hotel Airport
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2021 par Nora , Gestion de l’hôtel
Dear Christiane,
Thank you for your stay and feedback. I am happy to hear you enjoyed your stay with us.
I wish you warmly welcome back.
Best regards,
Nora/GLO Hotel Airport
par un voyageur
Publié le 30 oct. 2021 sur Expedia
Les lits etaient tres confortables, la salle d'eau belle et fonctionnelle. Super hôtel que je recommanderais sans hésiter. Mais attention : il n'y a pas de fenêtres donc attention aux clostrophobes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2021 par Hanna J/Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Violette,
Thank you for your review. I am delighted to read that your stay went well and all the services was up to your liking. Hoping to welcome you back again!
Until then
Best Wishes,
par un voyageur
Publié le 23 août 2021 sur Hotels
Hôtel idéalement placé. On regrette l’absence de fenêtre dans les chambres. Impossible d’arrêter l’air conditionné.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2021 par Nora/Reception , Gestion de l’hôtel
Dear Florian,
Thank your for your stay and your review.
We are deeply sorry to hear your stay with us didn´t meet with your expectations.
We appreciate your comments and hope to have you as our guest again in the future.