Note fondée sur 13 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
57 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Päivi & Hiisi Homies, Gestion de l’hôtel
Hi Gerhard,Thank you for your amazing feedback. I hope you enjoyed your homely apartment and that you had a great visit in Vantaa. Have a wonderful autumn and welcome back again any time!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2019 par Päivi H, Gestion de l’hôtel
Hei! Kiitos palautteestasi! Mahtavaa, että viihdyit erinomaisesti Hiisi Homes Sauna Airportissa! Tervetuloa uudemman kerran asustelemaan Hiisi Homesin tilapäiskodeissa! Ystävällisin terveisin, Päivi H Asukaspalvelupäällikkö, Hiisi Homes
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2019 par Päivi H, Gestion de l’hôtel
Hei! Kiitos palautteestasi! Olisi mukava kuulla, kuinka asuminen meni sinulla Hiisi Homes Sauna Airportissa. Jos haluat voit laittaa meille asiasta viestiä ja palaamme mielellämme asiaan! Tervetuloa uudemman kerran Hiisi Homesille! Mukavaa talven jatkoa! Ystävällisin terveisin, Päivi H Asukaspalvelupäällikkö Hiisi Homes
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2019 par Juhana, Gestion de l’hôtel
Kiitos palautteestasi! Hienoa kuulla, että Hiiteen painuminen oli mieluisa kokemus!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2019 sur Expedia
先方のメール確認不足で深夜到着時に泊まれないというハプニングありました。こちらのコミュニケーション不足も否めませんが、ホテル側の対応にはがっかりしました。しかし後日オーナー側と話しをしたところ、半分は返金されたので、その対応については納得できると感じました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2022 par Päivi & Hiisi Homies, Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you for your feedback! Our apologies for not receiving the reservation confirmation and thank you for contacting us about the situation so that we were able to come up with a good solution. Thank you for your cooperation and welcome some other time to stay at our temporary homes!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2019 par Puupää Markus, Gestion de l’hôtel
Iso kiitos arviostasi Teemu. Tervetuloa toistekin painumaan Hiiteen!
4 sur 5
par un voyageur

average

Publié le 1 nov. 2018 sur Hotels
very small beds. Someone was in my parking space, so I had to drive around trying to find somewhere to park
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2022 par Päivi & Hiisi Homies, Gestion de l’hôtel
Hi Tony,Thank you for your feedback! Our apologies if the apartment beds did not meet your expectations and if someone wrongly parked their car to your apartment's parking spot. Please note that we have a 24/7 reachable host service and our lovely hosts are happy to help our guests in any matter and for example change the apartment for the guest to another apartment and contact the wrongly parked car owner if we have the car's registration number. Our aim is to help our guests straight away during their stay and make sure that the guest's stay in easy and easygoing. I hope that overall you enjoyed you stay at your temporary home. Welcome back again!
5 sur 5
par un voyageur de Washington State, USA

Publié le 17 sept. 2018 sur Expedia
The space was clean, spacious, quiet, and had lots of amenities. Close to The HEL airport, and was easy to check into. Quickly responded to my emails and had clear instructions for check-in and check-out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2022 par Päivi & Hiisi Homies, Gestion de l’hôtel
Hi Matt,Thank you for your amazing feedback! Welcome back again any time!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2018 sur Expedia
Friendly and approachable staff who respond promptly. Recommended
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2018 par Hiisi Host Elli, Gestion de l’hôtel
Than you for staying with us. We hope to welcome you back sometime! :)
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2018 sur Expedia
Dirty floors entire apartment, slippery shower (my mom almost fell). no rug in the bathroom, smelly and very warm temperature, unable to air out due to closed balcony windows.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2018 par Hiisi Host Elli, Gestion de l’hôtel
I am sorry to hear about your unfortunate experience. We appreciate your feedback and hope you do give us a chance to make it right! Clean apartments and fresh air is something we take very seriously. We apologize that our service did not satisfy your expectations. Unfortunately apartment was warm due to unexpected heatwave in Finland. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with Hiisi Homes. We have also responded you privately.