Note fondée sur 902 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Kirsi Kajastie, Gestion de l’hôtel
Dear Jérôme ,Thank you for your visit and for your feedback afterwards.A warm welcome to our guest again!SincerelyKirsi KajastieFront Office Duty ManagerScandic Paasi & Scandic Hakaniemi
1 sur 5
par un voyageur

Shameful hotel, nothing acceptable in it

Publié le 22 nov. 2019 sur Hotels
There is nothing acceptable in this hotel. It has none of the usual services provided in a 4* hotel such as some coffee, paper and pen or room service. It not clean, the furniture is in a bad condition (the small table really broken) and the bedding really poor compared to peers. The worst bit is the breakfast. We went to the breakfast room, but bringing our own food in, just to have some cuttlery (none provided in the room) and some coffee (not good): There is simply nothing we could consider eating. Everything is the worst kind of industrial or the cheapest from the local supermarket and they seem to recycle the leftovers of the "fruit salad" from one day to the next considering the rotten taste. There's a food market and several good bakeries very close to the hotel, there is no excuse for serving such crap. The hotel didn't even bother to answer my mail complaining.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2019 par Shift Leader, Gestion de l’hôtel
Dear Traveler, Thank you for your message. I highly appreciate you took the time to write us this feedback. It is very important to us to hear about your experiences, either good or bad. We have received and aswered your message which was sent directly to us. According to your message you had booked a superior extra room which includes tea making facilities. Room service is possible every day from 3PM to 9.30PM with an extra charge. I am so sorry to hear about your experiences at the breakfast. This definitely doesn't sound as our normal procedure. We will look into this and talk about this with our whole team, what has gone wrong, and where can we improve our actions in the future. I hope you enjoyed your time in Helsinki despite the problems here at the hotel. Kind regards, Hilkka, Shift Leader
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2019 sur Expedia
Hôtel baroque époustouflant.A proximité des transports. Très beau design. Très bon accueil du personnel.
4 sur 5
par un voyageur

Des améliorations à prévoir

Publié le 3 sept. 2019 sur Hotels
Hôtel bien situé à 10 min à pied du centre d'Helsinki. Cependant la propreté des chambres est très moyenne, il n'y a pas de parking (4h max dans la rue au tarif de 1€ le 1/4h...), et le petit déjeuner est vraiment basique. Avec quelques améliorations, ce serait un très bel hôtel, mais au prix actuel c'est quelque peu décevant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2019 par Hilkka, Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Angelique , Thank you for your stay in Scandic Paasi and thank you for writing us a review. It seems you had a nice stay all in all, despite some things you wanted to point out. I am sorry to hear if there were some problems with the cleaning. It is true we don't have parking places of our own, but there is garage nearby, only 20e/day and also the possibility to park right in front of the hotel with a 4e/h. In Helsinki it is very easy to walk around and also the public transportation is very convenient. Thank you for the improvement suggestions! Kind regards, Hilkka, Duty manger
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par Hilkka, Duty manager, Gestion de l’hôtel
Dear Traveler, Thank you for your review, and most of all thank you for staying in our hotel. I hope you had a lovely stay in Helsinki! Welcome back! Kind regards, Hilkka, Duty Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2019 sur Expedia
Hôtel propre, la chambre et la salle de bain aussi.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2019 sur Expedia
Etablissement très bien situé, proche de tous les sites
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2019 sur Expedia
Bien placé. Tres bon petit déjeuner. Calme et bien situé proche du centre.
5 sur 5
par un voyageur de St-Hyacinthe, Qc.

Publié le 20 juin 2019 sur Expedia
Quartier tranquille près du Jardin botanique. Environ 20-25 minutes de marche de la place du marché. Nous avons marché avec notre valise jusqu'à la gare qui est à environ 20 minutes. Très facile. La réceptionniste nous a recommandé un sauna dans le quartier et ça été une belle expérience. A recommander.
5 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 25 avr. 2019 sur Expedia
Étabilssement confortable et accueil remarquable. Bien situé pour rejoindre les lignes de tramway.