Note fondée sur 366 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

SLEEP INN For FROG FOLLIES

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
We came into room and it looked clean and smelled nice BUT then I found a dirty sock behind the bathroom door.. Made me wonder how clean was it? Breakfast was nice with a good selection of food.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par E, Gestion de l’hôtel
Thank you for such an amazing review. We can't wait to see you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par E, Gestion de l’hôtel
We appreciate the time you took to fill out a post-stay survey. We hope to see you again for future stays!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par E, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out a review. We hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Morgan, Gestion de l’hôtel
Sherry,Thank you for your post-stay review. We would like to know more about your score and what we could do better in the future for any future stays, and to make our guests have a better experience. Thank you for choosing Sleep Inn as a place for rest.-Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Morgan, Gestion de l’hôtel
Thank you for submitting a review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Safe and clean and helpful staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Morgan, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to submit a post-stay review! We take great pride in the cleanliness and safety of our guests and are pleased to see that you noticed that. We hope to see you next time you need a place to stay in Henderson, KY!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Enjoyed stay. Only complaint was I reserved a room with a King bed and got a room with 2 full size beds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Morgan, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to submit a post-stay review. We appreciate your feedback and hope to see you again. -Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Surrounding the property area was clean and quiet. Hotel food was average and had watered down coffee. My room smelled like a pet was in there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Morgan, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to submit a post-stay review. We appreciate all the feedback that we can get to improve our guest experience.-Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
The room was not clean. The furniture had stains, hair, and food and the toilet had actual urine on it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2024 par E Brady, Gestion de l’hôtel
Emily, Thank you for taking the time to submit a post-stay review. We use your feedback to improve the quality of our guests stay. We appreciate you.