Note fondée sur 449 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
68 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
In the middle of a major remodel, so the property is a little messy from that. Had extension cords running across the floor in the hallway. The room was dated, but clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Morgan Scott , Gestion de l’hôtel
I am happy to hear your room was clean!! & yes we are undergoing a major remodel. I appreciate you not letting that bother you.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Room was on first floor. There was a pickup with a case of beer and three loud men outside our window for over 3 hours. We contacted the desk twice with no result.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Morgan Scott , Gestion de l’hôtel
I am so sorry to hear that happened during your stay with us. I am working diligently to find out what went on that night to avoid any future problems. I appreciate you bringing this to our attention.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Location close to highway.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Morgan Scott , Gestion de l’hôtel
We value your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
The desk clerk and the one who checked us in (same person) was very sweet. A true professional
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Morgan Scott , Gestion de l’hôtel
Thank you so much Anthony! I really enjoyed the interaction with you and your family. I hope to see you guys again the next time you are in the Hermitage area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
This property is older, our room was large and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Morgan Scott , Gestion de l’hôtel
I'm glad you were able to get a good night's sleep.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Morgan Scott , Gestion de l’hôtel
We value your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Morgan Scott , Gestion de l’hôtel
We value your feedback!!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Hotel ist in die Jahre gekommen und die Zimmer könnten eine Renovierung gebrauchen (kaputte Tapeten, fleckige Decke...). Aber sehr sauber, ruhig, großes Zimmer - für den Preis eine Top-Unterkunft. Gute Verkehrsanbindung und Frühstück mit Toast, Waffeln, Joghurt, Äpfeln usw. Für eine Nacht völlig i.O. Würden wir wieder buchen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Morgan Scott , Gestion de l’hôtel
We value your feedback!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Morgan Scott , Gestion de l’hôtel
We value your feedback !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Overall, 4.5 stars. Very nice staff, not hard to deal with, quiet clean place to sleep.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Morgan Scott , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind feedback! It means a lot to our staff!