Note fondée sur 515 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2024 sur Expedia
Horrible. I was not notified hotel was not operating. Arrived to a hotel under total reconstruction. No room for the night!!! Will not use Expedia again
par un voyageur
UNACCEPTABLE!
Publié le 25 avr. 2024 sur HotelsThe Hampton inn in Hernando caught fire in February of 2024 & is currently CLOSED. NO ONE from there or Hotels.com contacted me concerning this. I found this information out on my own the day after the cancellation date yet I still received emails saying the trip was just days away.
IF I’d not seen this closure on the website 11 people would’ve been faced with no place to stay for our conference. It’s UNACCEPTABLE that the hotel nor hotels.com did not contact me about this closure!!l
par un voyageur
Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
The hotel had caught fire and burned a week prior to my arrival. I was not notified that I needed to find other accommodations.
par un voyageur
Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Clean, nice bed, friendly peaple nice breakfast.
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Angel at the front desk was great!
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Easy and fast check-in
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 janv. 2024 sur Hotels