Note fondée sur 293 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par MonicaB, Gestion de l’hôtel
Hei Nils, tusen takk for at du tok deg tid til å komme med denne flotte tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på!Håper vi får anledning til å ønske deg velkommen til oss flere ganger.På vegne av Team FosnavågMonica Bjørhovde
par un voyageur
Bel hôtel confortable
Publié le 30 mai 2023 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par Thon Hotel Fosnavåg, Gestion de l’hôtel
Kjære gjest, Tusen takk for at dere overnattet på Thon Hotel Fosnavåg og at du gir oss til tilbakemelding i etterkant. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger vi får og bruker disse aktivt i våre arbeid. Hjertelig velkommen tilbake.
par un voyageur
HOTEL NEUF - SERVICE A PARFAIRE
Publié le 19 août 2018 sur HotelsHôtel trop isolé
Mauvais service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2018 par Monica B, Gestion de l’hôtel
Dear Denis,
thank you for taking the time to write this feedback, we really appreciate it!
On behalf of Team Fosnavåg
Monica Bjørhovde
Hotel Manager
par un voyageur
Super hotel
Publié le 12 août 2018 sur HotelsTrès bel hôtel récent, très propre et de taille raisonnable.
Très bel emplacement.
Les chambres supérieures avec vue mer sont juste formidables = grande chambre pour '4 (canapé lit) avec petite terrasse donnant sur le port avec vue sur les iles et notamment sur Runde au loin (Runde accessible en moins de 25 minutes en voiture).
Le petit déjeuner est très bon et très copieux: omelettes et pancakes faits à la minute.
Vraiment aucun regret sur notre choix après 3 nuits passées.
L'hôtel ne dispose pas de parking mais un petit parking sur le port gratuit permet de se garer à moins de deux minutes à pied de l'hôtel.
Le restaurant est très bien aussi avec des plats à la carte classiques (hamburgers, cabillaud,...): un peu cher comme partout en Norvège pour les restaurants mais plats bons...
Attention, pas d'activité à l'hôtel en aout car ce n'est pas la haute saison = pas de sortie en mer organisée par l'hôtel mais ils conseillent très bien.
Cafetière Nespresso dans la chambre avec dosettes offertes = un détail qui compte….
Très contents du séjour = à conseiller, environnement magnifique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2018 par MonicaB, Gestion de l’hôtel
Hi,
thank you for taking the time to Write this review, we really appreciate it:-)
On behalf of Team Fosnavåg
Monica Bjørhovde
Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par THF Resepsjon, Gestion de l’hôtel
Kjære KnutTusen takk for denne tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake til oss i havgapet ved en senere anledning :)
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par THF Resepsjon, Gestion de l’hôtel
Kjære GunnTusen takk for denne tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake til oss i havgapet ved en senere anledning :)
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par THF Resepsjon, Gestion de l’hôtel
Kjære ØyvindTusen takk for denne tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake til oss i havgapet ved en senere anledning :)
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par THF Resepsjon, Gestion de l’hôtel
Kjære MortenTusen takk for denne tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Av tilbakemeldingen din så kan det se ut som oppholdet ikke sto helt til forventningene. Ta gjerne kontakt med oss direkte om det skulle være noe, slik at vi får mulighet til å ordne opp i det. Håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake til oss i havgapet ved en senere anledning :)
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par THF Resepsjon, Gestion de l’hôtel
Kjære Alessia Tusen takk for denne tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake til oss i havgapet ved en senere anledning :)
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par THF Resepsjon, Gestion de l’hôtel
Kjære ChrisTusen takk for denne tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake til oss i havgapet ved en senere anledning :)