Note fondée sur 955 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 nov. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

A revisiter

Publié le 5 févr. 2018 sur Hotels
Excellent
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2018 sur Hotels
Bel hotel avec vu sur Marine. Faites attention pour les restaurants aux alentours car ils ferment leur cuisines dés qu'il y a moins de clients et ne respectent donc pas leurs horaires
3 sur 5
par un voyageur de aix en provence

Déçue ... terrasse bruyante

Publié le 23 nov. 2017 sur Expedia
Nous avions demandé une chambre en hauteur avec belle vue. Ok, vue magnifique sur la marina mais bruit infernal de la tourelle de ventilation du restaurant dessous...dommage
4 sur 5
par un voyageur de Luxembourg

Hotel très bien situé directement sur le port

Publié le 29 oct. 2017 sur Expedia
Bon rapport qualité prix. Nous avions une chambre appartement donc pas de nettoyage journalier par une femme de ménage, ce que nous avons apprécié. Les restaurants pour le petit-déjeuner et déjeuner se trouvent dans les proches alentours et le supermarché à 2 km de marche. Les bâteaux pour le Whale Watching partent directement devant l'hôtel. La navette de Fraser Island Explorer pour l'excursion sur Fraser Island 1 ou 2 jours (à faire absolument) s'arrêtent à deux pas de l'Hotel Mantra. Nous avions une très belle vue de notre balcon sur le port. Ce fut un endroit très agréable pour un court séjour.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Wotif
Checked in early, and the staff were wonderful. Got to park the car & go to our event. They even put our cold bag into a fridge. Very happy with the weekend & accommodatin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Jade, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words Jeff! We’re thrilled to hear that our staff was able to assist with your early check-in and ensure your cold bag was stored properly. It’s wonderful to know you enjoyed your weekend and our accommodations. We look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,Mantra Hervey Bay Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Jade, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect score! We’re delighted to hear that you were so pleased with our location. It’s always wonderful to know our guests are enjoying their stay to the fullest. We look forward to hosting you again soon!Warm regards,Mantra Hervey Bay Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Jade, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and rating. We’re pleased to see you had a positive experience and appreciate your comments. If there are specific areas where you think we could improve to make your next stay a 10/10, please let us know. We look forward to welcoming you back and striving to exceed your expectations.Warm regards,Mantra Hervey Bay Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Knockout view over the boat harbour and beyond. Secure parking and location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Jade, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful feedback! We’re thrilled that you enjoyed the knockout view over the boat harbor, as well as our secure parking and location. It’s great to know these aspects of your stay were to your liking. We look forward to welcoming you back and providing another exceptional experience.Warm regards,Mantra Hervey Bay Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Wotif
whilst the staff on check in / out and the view from my 2 level hotel room was great. The property its self is rundown, the photo's of the hotel room on the advertisement was not what we got at all. The shower had hair from another person in it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Jade, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. I’m glad to hear you enjoyed the view from your room and the service from our check-in and check-out staff. I’m sorry to learn that the condition of the property and the cleanliness of the shower did not meet your expectations. This is certainly not the standard we strive for. I will address these issues with our team to ensure improvements are made. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Warm regards,Mantra Hervey Bay Team