Note fondée sur 83 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2019 par Nagy Péter, Gestion de l’hôtel
Dear Guest; Thank you for rating us, and choosing our hotel. If we can make your next stay better, do not hesitate to contact us. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2019 par Nagy Péter, Gestion de l’hôtel
Dear Guest; Thank you for rating us on Expedia, and choosing our hotel. If there is anything we can do to make your next stay better, do not hesitate to contact us. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager
4 sur 5
par un voyageur de Bruxelles

Publié le 30 sept. 2018 sur Expedia
Efficient service, good hotel with good food, conveniently located with parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2018 par Peter Nagy, Gestion de l’hôtel
Dear Emmanuel; Thank you for your feedback and for staying at us. It is good to read that you liked our services and food offering. We hope to see you again soon. Best reagrds: Peter Nagy, E-commerce Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2016 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2024 par PeterNagy, Gestion de l’hôtel
Dear Samm; Thank you for your 5/5 rating and for staying with us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Aqua
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par PeterNagy, Gestion de l’hôtel
Dear Yevgeniy, Thank you for your review. I would like to express my sorrow that we could not meet your expectations. If you wish to share your experiences with us, so we can learn from it, our guest relation managers are at your service. Kind regards: Peter Nagy, E-commerce manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Staff was excellent. Food was good. Disappointed that the Thermal water was cold.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Rundum Wohlfühlpaket