Note fondée sur 721 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2023 sur Expedia
Quand je suis arrivé à l hôtel il n avais pu de place malgré la réservation que j avais fais sur expédia et il refuse de me rembourser
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par Teressa McReynolds, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
This reservation was for March 19, 2023 and was cancelled. When a reservation is prepaid we do not refund money. You have to contact the booking company for refunds. Thank you and have a good day!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Chanel , Gestion de l’hôtel
Thank you so much! Come back and see us again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Room has been upgraded, Doors open to the outside and no elevator. Those things should be noted in their ad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Teressa McReynolds, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your review and are happy you enjoyed your stay. Thank you and have a good day!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Teressa McReynolds, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your review. Thank you and have a good day!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Teressa McReynolds, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your review and loved hearing that you enjoyed your stay. Thank you and have a great day!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Teressa McReynolds, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your review and are happy to see it looks like you enjoyed your stay. Thank you and have a good day!!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Teressa McReynolds, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your review and are happy to see it looks like you enjoyed your stay. Thank you and have a good day!!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Basic comfortable motel. No real complaints. Breakfast was enjoyable. Both night and day people checking in and out were friendly and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Teressa McReynolds, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your review and hope you will visit us in the future. Thank you and have a good day!
4 sur 5
par un voyageur

Simple and clean

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Clean room, friendly staff, perfect for a one-night stay on our way to our destination.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Teressa McReynolds, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your review and are happy you enjoyed your stay. Thank you and have a good day!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
I didn’t like the fact that no where did it say there was a 250 dollar deposit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Teressa McReynolds, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
I'm sorry you were not aware of our policy. Third party booking agents don't always pass this information on to people making reservations but this has been our policy several years.