Note fondée sur 261 évaluations de clients

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3,6 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Correct sans plus rapport qualité prix cher, peti

Publié le 21 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par Morad, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Merci beaucoup! Thank you for the great rating. We are appreciate your feedback and are glad to know that you enjoyed your stay. All the Best, Tareq Morad General Manager
3 sur 5
par Richard

Hôtel bas de gamme

Publié le 4 févr. 2017 sur Hotels
J'ai du coucher dans cette hôtel par nécessité car tous les autres étaient complets. Arrêt technique dans une usine toute proche avec plus de 350 personnes qui avaient besoin d'une chambre. Petit déjeuner juste acceptable et restaurant à fuir. Le chauffage ne fonctionnait pas dans la chambre de mon collègue et ceci en plein hiver.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Staff were incredibly rude.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Shiromi Dayananda , Gestion de l’hôtel
Dear April,Thank you for your feedback.On behalf of our entire team, I would like to apologise for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Yours sincerely, Shiromi Dayananda Operations Manager Days Inn
5 sur 5
par un voyageur de Yellowknife

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Staff are efficient and unobtrusive during check-in, breakfast and check-out. Nice and quite environment for the stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Shiromi Dayananda , Gestion de l’hôtel
Dear PeterThank you for your feedback. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.We appreciate your loyalty to our brand. Yours sincerely, Shiromi Dayananda Operations Manager Days Inn
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
We liked that it was quiet and clean
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
C
3 sur 5
par un voyageur de Ryley

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
I reserved a jacuzzi room and it was so loud while running it was uneasy to have it on but worse was whatever caused the brown scum released into the water while we were bathing in it. Very gross.
5 sur 5
par un voyageur de Boynton Beach

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
great team!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Yellowknife

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Staff went above & beyond to check me in after midnight & I appreciated that especially after a long drive, with 3 girls!.