Note fondée sur 254 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Correct sans plus rapport qualité prix cher, peti
Publié le 21 sept. 2019 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par Morad, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Merci beaucoup! Thank you for the great rating. We are appreciate your feedback and are glad to know that you enjoyed your stay.
All the Best,
Tareq Morad
General Manager
par Richard
Hôtel bas de gamme
Publié le 4 févr. 2017 sur HotelsJ'ai du coucher dans cette hôtel par nécessité car tous les autres étaient complets.
Arrêt technique dans une usine toute proche avec plus de 350 personnes qui avaient besoin d'une chambre.
Petit déjeuner juste acceptable et restaurant à fuir.
Le chauffage ne fonctionnait pas dans la chambre de mon collègue et ceci en plein hiver.
par un voyageur de Yellowknife
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Staff went above & beyond to check me in after midnight & I appreciated that especially after a long drive, with 3 girls!.
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Carrying luggage up the stairs is not great, the room was disgusting.
Jet tub filthy!!!
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
nice place, nice staff.
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
Very friendly staff. Spacious rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Pat, Gestion de l’hôtel
Good afternoon Carol,Thank you for being out guest and sharing your experience on this platform.I am glad that you have enjoyed your accommodation and I will share with the team your kind words.I hope to welcome you at the property in the near future.Have a great day,Patric
par un voyageur
Publié le 5 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Pat, Gestion de l’hôtel
Good evening Sally,It is always a pleasure to receive such a great score. I will make sure to share it with all team members of the hotel. I am delighted that all of us made a positive impact during your stay.Hopefully we will you soon at the property on your next visit in High Level.Patric
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
Have to wait few days to get damage deposit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Pat, Gestion de l’hôtel
Good afternoon Robert,Thank you for sharing your feedback with us on this platform. Thank you for your score, I will make sure to share it with our team members. Usually, for your security deposit to release by the bank, it takes up to 7 business days.I hope to see you soon,Patric
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Pat, Gestion de l’hôtel
Good evening Norman,I am glad you have enjoyed your stay with us. I will share your score with the staff who made your stay a very good one.Please make sure you stay with us on your next trip to High Level.Patric