Note fondée sur 731 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Une bonne adresse
Publié le 28 juill. 2024 sur HotelsHotel près de l'autoroute, très facile d'accès. Check in rapide, enregistrement de la voiture pour le parking, accueil souriant. Chambre tout confort, grande, bien insonorisée, vue verdure, tres propre. 👍 rien a dire. Restaurant sur place.
Petit déjeuner buffet, choix et qualité, aucune critique!
Check out parfait, avec le sourire.
Proche pour visiter windsor me lendemain. Un bel hôtel !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to share such great feedback. The whole Team will be proud to read these great comments about the service they offer our guests. We will be looking forward to welcoming you again soon.Kind regards Hotel Management
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2022 par Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Baptiste,Thank you for your feedback.Hope to see you back soon.Hotel Team
par un voyageur
Perfect
Publié le 30 nov. 2021 sur HotelsEasy to find and in line of what you expect by selecting such hotel chain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2021 par Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Premartin,
Thank you for choosing the Holiday Inn High Wycombe for your recent accommodation requirements and for taking the time to provide your feedback.
We are delighted to read such a positive review. Our team here at the Holiday Inn High Wycombe works very hard to ensure that the guest journey is exceptional in every way.
Reading reviews such as this is very rewarding and I will personally share your feedback with the entire team.
Thank you for being our guest and we look forward to welcoming you back to the Holiday Inn High Wycombe in the near future.
Kind Regards
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 6 nov. 2019 sur Expedia
Room ok
Breakfast could offre more choice : pastries yogourts
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2019 par Reservations Team, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your feedback!
par un voyageur
Publié le 16 janv. 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2013 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Lovely stay.
Hotel was very clean and staff very helpful.
Breakfast was good expect for the sausage quality and flavour but thats a personal choice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Beata & the Team, Gestion de l’hôtel
Hello SallyannThank you for your feedback! We're delighted you enjoyed your stay and found our hotel clean and our staff helpful. We appreciate your comments on the breakfast and will take your preferences into account. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Beata & the Team, Gestion de l’hôtel
Hello James, We would like to thank you for taking the time to share your feedback. Feedback such as yours, helps us maintain our standards. We will be looking forward to welcoming you again soon. Kind regards,
par un voyageur
Great stay!
Publié le 16 août 2024 sur HotelsA great stay! Staff were very friendly and attentive. The service far exceeded what we would except from a hotel in this price bracket. Room spotless and breakfast lovely.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to share your feedback. Feedback such as yours, helps us maintain our standards and retrain our team if needed. Thank you again for sharing your feedback. We will be looking forward to welcoming you again soon. Kind regards, Hotel Management
par un voyageur
2 nights
Publié le 15 août 2024 sur Hotelsall round a good stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to share your feedback. Feedback like yours helps us maintain our standards and retrain our team if needed. Thank you again for sharing your feedback. We will be looking forward to welcoming you again soon.Kind regards, Hotel Management