Note fondée sur 564 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Claudia,We are delighted to hear that you had a wonderful experience at our hotel! We look forward to welcoming you back soon for another enjoyable stay.
par un voyageur
Publié le 18 avr. 2024 sur Expedia
N
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Andre, We appreciate your feedback and will address your concerns with our team for improvement. Your comments are valuable for us to enhance the guest experience. Thank you for bringing this to our attention.
par un voyageur
Propretée ….
Publié le 9 juill. 2023 sur HotelsMauvaise odeurs dans la chambre. Et sale de bain mal propre. Cheveux poiles 😷
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Sylvian,I sincerely apologize for your experience; this is not the impression we want to leave our valued guests with. Thank you for bringing to our attention the odor in your room, with your feedback we can deep clean and return the freshness of our accommodations. We are sorry there was not a solution during your stay. We hope you will give us another chance to provide you with a superior experience the next time your travels bring you back to the area.
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2021 par Manager, Gestion de l’hôtel
It was our privilege to earn your business and we hope to host you again on your next trip.,
par Christian de Lavaltrie
j'aurais dû aller en camping!
Publié le 23 juill. 2015 sur Hotelsun restant dans la toilette, un PETIT déjeuner très petit, pas très jolie, tout débranché à notre arrivée, c'est pas dispendieux mais c'est beaucoup trop pour ce que l'on nous offre!!
par Mario de Montréal, QC
Endroit tranquille
Publié le 21 mars 2014 sur HotelsOn a pour le prix de passage en mars les passages et les chambres étaient très froides. Petits déjeuners très ordinaires
par un voyageur
Roadtrip stopover
Publié le 17 août 2024 sur HotelsGood place to stay on Road Trips. Visited Woodstock on way to Washington... Nice place to stay enroute.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Henry Pertti,We are glad to hear that you found our hotel a convenient stop during your road trip to Washington. We strive to provide a comfortable experience for all our guests. Should you have any feedback to share with us, please feel free to contact our management team directly. Safe travels on your future adventures!
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Room was clean, staff was friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello William,We appreciate your positive feedback on our clean rooms and friendly staff. Your satisfaction is our priority and we hope to welcome you back for another great stay in the future.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
It was great for the price range. All amenities, good location, staff was helpful. I would go back when I'm in New Paltz area. I especially enjoyed have a Keurig coffee maker in the room, very nice. Room was clean. I forgot to tip the cleaning staff, sorry.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Thomas,We are delighted to hear that you enjoyed your stay and found our amenities convenient. Your kind words about our location and helpful staff are appreciated. We are pleased that you appreciated the in-room Keurig coffee maker and found your room clean. Feel free to reach out to management for any further assistance.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Sunny was a great host and very accommodating
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Edward,We appreciate your kind words about Sunny's hospitality during your stay. Our team works hard to ensure every guest has a comfortable experience. Should you have any more feedback, feel free to share it with our management team directly.