Note fondée sur 610 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
64 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Claudia,We are delighted to hear that you had a wonderful experience at our hotel! We look forward to welcoming you back soon for another enjoyable stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2024 sur Expedia
N
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Andre, We appreciate your feedback and will address your concerns with our team for improvement. Your comments are valuable for us to enhance the guest experience. Thank you for bringing this to our attention.
2 sur 5
par un voyageur

Propretée ….

Publié le 9 juill. 2023 sur Hotels
Mauvaise odeurs dans la chambre. Et sale de bain mal propre. Cheveux poiles 😷
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Sylvian,I sincerely apologize for your experience; this is not the impression we want to leave our valued guests with. Thank you for bringing to our attention the odor in your room, with your feedback we can deep clean and return the freshness of our accommodations. We are sorry there was not a solution during your stay. We hope you will give us another chance to provide you with a superior experience the next time your travels bring you back to the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2021 par Manager, Gestion de l’hôtel
It was our privilege to earn your business and we hope to host you again on your next trip.,
1 sur 5
par Christian de Lavaltrie

j'aurais dû aller en camping!

Publié le 23 juill. 2015 sur Hotels
un restant dans la toilette, un PETIT déjeuner très petit, pas très jolie, tout débranché à notre arrivée, c'est pas dispendieux mais c'est beaucoup trop pour ce que l'on nous offre!!
2 sur 5
par Mario de Montréal, QC

Endroit tranquille

Publié le 21 mars 2014 sur Hotels
On a pour le prix de passage en mars les passages et les chambres étaient très froides. Petits déjeuners très ordinaires
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
m
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Joe, Thank you for sharing your feedback with us. We regret to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments will be shared with our team for further review and improvement. We appreciate your insights as they help us enhance the overall guest experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Good price for the value
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello irene,Thank you for acknowledging the value of our pricing. We strive to offer competitive rates. Your feedback is appreciated as we continue to provide affordable accommodations to all our guests.
3 sur 5
par un voyageur

Comfort for a few hours sleep

Publié le 18 oct. 2024 sur Hotels
We only were there a night. We dropped our child at school and needed a place to sleep a few hours. We received a bigger room which was good but the sink was leaking and the television stayed on even when we tried to turn it off. It was very quiet and was comfortable for a night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sigrid,Thank you for sharing your recent stay experience with us. We appreciate your feedback on the room size and comfort. We apologize for any inconvenience caused by the sink and television, and will ensure our maintenance team addresses these for future guests' comfort and satisfaction. We hope to welcome you back for a more seamless stay in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Ho
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mark,We're sorry to hear about your experience during your stay with us. We appreciate your feedback and will share it with our team for their review. If you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to our management team for further assistance.