Note fondée sur 26 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2021 sur Expedia
Very poor customer service! The owner wasn't friendly and helpful. I understand we are going through difficult times but if you don't know how to deal with the stress of the situation then close your business. I asked for hot water in a paper cup for a medication. The owner made a fuss about it. The TV in the room wasn't working the owner got frustrated after he found out. Go someplace else where they would appreciate your business.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 janv. 2021 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2020 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and come again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2020 par Nick, Gestion de l’hôtel
thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2019 sur Expedia
I liked everything, location near belleayre mountain was perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2019 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and hopefully we see you in the future again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2019 sur Expedia
Quiet but convenient. Easy to find. Nice rooms with travel themes. Fresh cooked breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at our lodge and that you had a great time. Hope to see you again sometime in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2019 sur Expedia
Fine place to stay! Clean and comfortable and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2019 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and it was a pleasure to make your stay comfortable.
3 sur 5
par un voyageur de NYC

Publié le 1 sept. 2019 sur Expedia
Great location and very clean but Outdated and overpriced.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2019 par Nick, Gestion de l’hôtel
Sorry you where not completely satisfied, but the price was high because of the 1 night on Labor-day weekend, which normally is a 2 night minimum and a Saturday reservation takes any possibility to rent the rest of the weekend away, therefore the high price.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2019 sur Expedia
The staff was super friendly and the place was extremely clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2019 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for positive response to our Lodge.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2019 sur Expedia
Great location, welcoming & helpful staff. Nice common area/living room to relax in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2019 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you