Note fondée sur 942 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de SAINT DALMAS DE TENDE

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Très bien situé à Hill City. Propre et calme. Jolie terrasse pour déjeuner. Buffet petit déjeuner super. Piscine agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the EverSpring Inn & Suites! I am pleased to hear that you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again.Warm Regards,Amanda Blume - General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Étape reposante

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Sejour très agréable. Silencieux. Petit déjeuner correct. Personnel adorable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the EverSpring Inn & Suites!
4 sur 5
par un voyageur

Bien pour la zone

Publié le 6 oct. 2023 sur Hotels
Hôtel convenable pour la zone. Attention pas d’ascenseur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2023 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the EverSpring Inn & Suites.
5 sur 5
par un voyageur de Elkhorn

Publié le 26 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the EverSpring Inn & Suites!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the EverSpring Inn & Suites!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the EverSpring Inn & Suites!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Terrible customer service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Hi Avery, thank you for your feedback. It's unfortunate that you booked a pre-paid non-cancellable reservation and were unable to follow through with your stay at the EverSpring Inn & Suites. I'm sorry you think our customer service is terrible; however, we are just following policy. When you book a pre-paid non-cancellable reservation we stick to the policy, just as we stick to the policy by holding a room for you at the guaranteed price you booked it at. Please let me know if you have any questions.Warm Regards,Amanda Blume - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Property was clean and the beds/pillows were awesome. Breakfast was great and the employees were very nice and kept the breakfast area very clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the EverSpring Inn & Suites! I am pleased to hear that you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again.Warm Regards,Amanda Blume - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
Great room! Close to the rail trail
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the EverSpring Inn & Suites! I am pleased to hear that you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again.Warm Regards,Amanda Blume - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
I'd stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the EverSpring Inn & Suites! I am pleased to hear that you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again.Warm Regards,Amanda Blume - General Manager