Note fondée sur 914 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Suzanne, GM, Gestion de l’hôtel
Hard to help a 1 out of 5 with no details... thank you for your stay regardless :-)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2022 par Suzanne~ GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your visit!
4 sur 5
par un voyageur

Pratique pour le golf

Publié le 3 mai 2019 sur Hotels
Nous souhaitions jouer au golf : hôtel proche (1 minute) du parcours de Palmetto Dunes Trent Jones.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2018 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Suzanne, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
How to empty dehumidifier twice a day. Key rarely worked 3rd floor…elevator did not work. Promised it would be fixed before our stay. Weed smokers on our 3rd floor…smell awful. Water drip in bathtub. Coffee in lobby now available all day. Breakfast grab and go was a laugh.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Suzanne, GM, Gestion de l’hôtel
Miss Sharon NO ONE told you the elvator would be fixed. In fact we emailed 2 times 10.4.2024 and 10.14 about it AND we gave you the choice be on the 1st floor. We do not advertise having breakfast so the grab n go is complimentary:Our grab and go options at the moment consists of coffee pots in everyone's room (we supply the coffee), coffee bar in the lobby, bananas and oranges (since they have their own wrapper :-), granola bars, bottled water, sweetbread of the day (honey buns, package donuts or muffins). And surely if you smelled mj on the 3rd floor and didn't tell me until the day you checked out- how and I supposed to supposed to recify that. Seriously? My front desk informed me that you wanted new keys every day... so please remember the truth when posting. Have a great day!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Expedia did not show the address when I was booking it. I needed a hotel at a different place (Tybee Island) so this was a really horrible experience. Expedia is a very low quality booking website that does NOT provide the address of the hotel to users when booking it. I am very disappointed and wasted 3 hours driving to the hotel instead of 5 minutes if the hotel was where it was supposed to be.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Suzanne, GM, Gestion de l’hôtel
Sorry about the hotel location mix up
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Convenient and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Suzanne, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Suzanne, GM, Gestion de l’hôtel
Have a great day Miss Doris!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Excelente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Suzanne, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you!