Note fondée sur 971 évaluations de clients

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3,8 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par NILESH, Gestion de l’hôtel
Dear Mathias, Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel and for allowing us to respond. Your feedback is precious to us, as we strive to improve with every stay.Thank you, again, for taking the time to share a review with us.Nilesh DhamankarGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Excellent hébergement, le service ainsi que le personnel étaient au top ! Point d’amélioration : le petit déjeuner (il n’y avais pas toujours des saucisses) à savoir les couverts et autres assiettes globelets en plastique. Nous aurions préféré des réutilisables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par NILESH, Gestion de l’hôtel
Dear Lucie,Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel and for allowing us to respond. Your feedback is precious to us, as we strive to improve with every stay.Thank you, again, for taking the time to share a review with us.Nilesh DhamankarGeneral Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2023 sur Expedia
The hotel itself was fine. The problem was the poor customer treatment. Many months after my stay at the hotel, they surprised me with a late hotel charge without reducing the fee. I didn’t have much money to pay (I’m a student), but they didn’t care. I tried to contact customer service, but they don’t have a customer service number. I strongly recommend staying at a hotel thar charges you on time and also gives you recourse when you’re treated unfairly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par NILESH, Gestion de l’hôtel
Dear Joel , Thank you for bringing your experience to our attention, and I sincerely apologize for the inconvenience you've faced. Your feedback is essential to us, and I want to assure you that we take this matter seriously.I am sorry to hear about the unexpected late charge and the challenges you encountered while attempting to resolve the issue. This is certainly not the level of service we aim to provide, and I appreciate your patience as we address the situation.I understand the frustration you must feel, especially as a student managing limited finances, and I genuinely apologize for any stress this situation may have caused.If I can be of assistance in the future. Nilesh DhamankarGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2023 sur Expedia
Parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par NILESH, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for staying with us at Coast Hinton Hotel,We value your feedback and opinions and by telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We are glad to hear that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again when you visit our beautiful community in the future.If I can be of assistance in the future. Sincerely,Nilesh Dhamankar General Manager Coast Hinton Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2023 sur Expedia
Bonne accueil,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par NILESH, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the outstanding rating and amazing feedback! We are pleased to hear that you enjoyed your stay,We look forward to seeing you again on your next trip to the Coast Hinton Hotel .Sincerely,Nilesh DhamankarGeneral ManagerCoast Hinton Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2023 sur Expedia
Not bad. Room was smelling dog pee….
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2023 par NILESH, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for staying with us at Coast Hinton Hotel,We value your feedback and opinions and by telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We are glad to hear that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again when you visit our beautiful community in the future.If I can be of assistance in the future . Sincerely,Nilesh DhamankarGeneral ManagerCoast Hinton Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2022 sur Expedia
Aucun
5 sur 5
par un voyageur

Alternative à Jasper

Publié le 18 août 2022 sur Hotels
Hôtel très propre et d’un bon rapport qualité prix par rapport à Jasper
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2022 par Michele, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us have a great day!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2022 sur Expedia
Format de la chambre agréable, réception accueillante.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2022 par Michele, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us have a great day!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2022 sur Expedia
Nous avons eu une chambre au 3 étage . À notre arrivé on nous dit que il n y a pas d ascenseur. Après avoir monté nos bagages nous avons voulu brancher nos cellulaires une prise sur deux ne fonctionnait pas . Dans la salle de bain certain interrupteur ne fonctionne pas , quand on tire la chasse d’eau l’eau remonte par la douche . Le sofa n est pas confortable et a des Troy . Les oreillers sont tellement plats que avec ou sans on voit pas de différence. Aller au holiday in en face pour 50 dollars de plus ça sera mieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2022 par Michele, Gestion de l’hôtel
thanks for staying with us