Note fondée sur 25 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Disgusting Cigarette smell all over
Publié le 14 nov. 2022 sur HotelsSorry but this is not a good hotel. It smeels cigarette all over hotel, including inside the room. I was shocked that the receptionist was smoking inside the hotel! Unbelievable. Also, there is no soap in the shower/bathroom and the pillows are very uncomfortable. the only good point was the cleaned room. I hope some day they change rules and do not do this absurd of smoking in the hotel.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2022 sur Hotels
Pension avec propriétaires très sympatiques. Chambre propre, literie confortable et petit dejeuner copieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2022 par Jürgen , Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für die gute Bewertung. Freuen uns auf Ihren nächsten Besuch
par un voyageur
Publié le 31 août 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2023 sur Expedia
Het was goed en schoon en het ontbijt was ook heel goed
par un voyageur
Publié le 23 janv. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2023 sur Expedia
Die Dusche war Katastrophe, kaum Wasser und alles sehr Alt. Die Einrichtungen im Zimmer sehr Alt. Die Kegelbahn im Haus hört man sehr laut auf dem Zimmer.
par un voyageur
Publié le 11 janv. 2023 sur Hotels
Duschkabine war unapopetlich und die Matratze verpfleckt.
Es war überraschend ruhig trotz OEG. Den Küchenlärm fand ich auch als störend . Pluspunkt das Restaurant und die Lage zwischen Weinheim und Heidelberg.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2023 par ?, Gestion de l’hôtel
Danke für Ihre Bewertung. Darf ich fragen in welchem Zimmer Sie gewesen sind?
par un voyageur
Publié le 13 nov. 2022 sur Expedia
Leider war weder Seife am Waschbecken vorhanden, noch Shampoo oder Duschgel, Dreck und Spinnenweben in den Zimmerecken, das Bett war gemütlich, das war aber auch alles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2022 par Jule, Gestion de l’hôtel
Hallo, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es tut uns Leid, wenn Sie Grund zur Beanstandung hatten. Wir haben den Mangel weitergeleitet und werden den umgehend beheben.
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2022 sur Expedia
Nice people, and the basic food was good, comfort food. It hit the spot for us. However, the room left much to be desired. If those were sheets on the bed, it's not what I expect. They were more like mattress covers, and thread bare at that. I would eat there again, but I would not spend the night. Just being honest.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2022 sur Hotels