Note fondée sur 817 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you very much for your kind review. We are glad that you had a comfortable stay with us. Wishing you continued safe travels and we look forward to welcoming you back soon. Best Regards, Leon Dolle - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2023 sur Expedia
le confort , le calme , le service , facile de l'aéroport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear jean edouard,Thank you for sharing your wonderful feedback. We are delighted you enjoyed your stay with us and everything was to your satisfaction. We look forward to welcoming you back to the hotel. Best Regards, Leon Dolle - General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2020 sur Hotels
Dommage que le bar et le club etait fermé lors de notre passage a cause du coronavirus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2020 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rémy, Thank you very much for your kind review. We are glad that you had a comfortable stay with us. The bar and coffee shop will be reopening soon. Once again appreciate your feedback! Best Regards, Wayne Woods - General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2019 sur Expedia
Hôtel vieillissant mais service irréprochable. La localisation peut être problématique selon ce que vous venez faire à Saigon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2019 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback and look forward to having you stay with us in the near future. Wishing you continued safe travels and we look forward to welcoming you back soon. Best regards, Wayne Woods
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2019 sur Expedia
tr`s bel établissement tr`s pr`s de l'aéroport ...personnel avenant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your experience during your recent stay in Saigon. We're glad to learn that you enjoyed your holiday and that you feel you received great service from our staff. Looking forward to welcoming you back on your next visit to our hotel. Warm regards, Wayne Woods
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive rating of our hotel. Wishing you continued safe travels and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Wayne Woods - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive rating of our hotel. Wishing you continued safe travels and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Wayne Woods - General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2018 sur Hotels
Nous aimons beaucoup la chaîne Eastin. Malheureusement celui de Saïgon était en travaux. Mais accueil parfait, conseil de restaurant parfait et massage parfait au wellness de l’hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Viviana, Thank you very much for your kind review. We are glad that you had a comfortable stay with us. We are delighted to know how much you enjoyed your experience, especially the service we delivered. Our property and passionate colleagues are working hard every day to earn guests’ praise like yours and I will share your kind words to them. We apologize for any inconvenience caused and we appreciate your understanding as renovations is going on for the hotel driveway, façade, lobby and public areas. This will greatly enhance the grandeur of our hotel and provide our guests a warm and inviting ambience. Many thanks again; we look forward to welcoming you back very soon when your travels bring you to this lively city. Kind regards, Wayne Woods
5 sur 5
par un voyageur

Un agréable séjour

Publié le 13 juin 2018 sur Hotels
Notre chambre était spacieuse et agréable. Elle n’était pas située côté rue donc très calme mais avec vue sur les bâtiments de l’hôtel. La piscine est agréable mais le SPA est de qualité moyenne. Le petit-déjeuner est très bien et le personnel très accueillant. La navette pour le centre-ville et l'aéroport est gratuite ce qui est appréciable. Dommage que les restaurants ferment tôt et qu’il n’y ai pas de bar ou de lieu pour prendre un verre dans une ambiance cool...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Franck, We're grateful for taking the time to post this review on your stay at the Eastin Grand Hotel Saigon. We are delighted to know how much you enjoyed your experience, especially the service we delivered. Your feedback is extremely important to us as it allows us to ascertain where we are meeting or exceeding our guests’ expectations and equally importantly attend to any issues they may experience during their stay. Many thanks again; we look forward to welcoming you back very soon when your travels bring you to this lively city. Kind regards, Wayne Woods
5 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par un voyageur

Confort et classe.

Publié le 23 janv. 2018 sur Hotels
Positif. Belle chambre avec tout le confort. Ai oublié mon slip de bain et ai envoyé et le slip de bain a été trouvé et conserve. Je le récupérerai ds 2 jours var j'y retourne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Georges, We're grateful to you for taking the time to post this review on your stay at the Eastin Grand Hotel Saigon. We are so pleased that the hotel and its amenities were to your satisfaction and particularly glad you had the opportunity to receive the best Eastin Grand Hotel Saigon service. We take great pride in being able to provide our treasured guests with authentic and intuitive service and we will certainly pass on your compliments to my team of fabulous associates. We look forward to welcoming you back to the Eastin Grand Hotel Saigon and providing you with another delightful experience! Best regards, Wayne Woods - General Manager