Note fondée sur 52 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2018 sur Hotels
Je suis content et y retournerai
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2018 par Thanking, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest! Thanking for taking time to share your comment. Hope to welcome you back in near future. Best Regards, Ms. Trang
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Breakfast limited choice but ok Front desk staffs are nice and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Thanking, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and will make sure to follow up on the items where you feel we have an opportunity to improve. We value your opinion and will use it to make future changes in our product and amenities.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Clean , Quiet, staff nice and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Thanking, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Jason, We appreciate you taking the time in sharing your experience with us. It is great to hear your family had a wonderful time here in Saigon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Thanking, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time in sharing your experience with us. It is great to hear your family had a wonderful time here in Saigon! Best Regards,Ms.Trang (Sales)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024 sur Expedia
We booked the suite room for our trip since we saw pictures online were nice and modern. But the room wasn't clean and the bathroom toilet were leaking. Not to mention this hotel is right across street from hospital so you will be hearing ambulances day and night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Thanking, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Kevin,We appreciate your feedback and will make sure to follow up on the items where you feel we have an opportunity to improve. We value your opinion and will use it to make future changes in our product and amenities
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024 sur Expedia
Staffs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Thanking, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Golda hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
Great experience and close to the hospital for convenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Thanking, Gestion de l’hôtel
Thank you for your in-depth review and the very kind words! We are always thrilled to see our guests rate their experience with us as five stars!
1 sur 5
par un voyageur

Disappointed

Publié le 30 mars 2024 sur Hotels
They gave us a room with the window that is opened and couldn’t close, so we can hear everything on the street. We had to pay extra to get a room change, and on the 2nd night the there was a water leak in the washroom ceiling. The hotel room was general dirty, and AC fan wouldn’t turn off. Overall very disappointed when I’ve paid a bit more than average thinking it was a nicer hotel.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Thanking, Gestion de l’hôtel
Thanking for choosing Golda
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Thanking, Gestion de l’hôtel
Thank you for commenting and sharing with others about your experience. Future guest will find your commentary helpful in their booking. We look forward to your return visit!