Note fondée sur 932 évaluations de clients

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4,3 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

New world

Publié le 24 févr. 2020 sur Hotels
Très bon séjour excellent hôtel sauf que ma chambre en surclassement sent l’humidité au départ
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2020 par Eddy, Gestion de l’hôtel
Dear Mai Linh, Thank you very much for sharing your experience at our hotel. We appreciate for excellent comment about our hotel. We acknowledged your concern about the smell. It was shared to concerned department for improvement. We look forward to welcoming you back soon again. Your sincerely, Eddy Sarton General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Le top!

Publié le 3 janv. 2020 sur Hotels
Hôtel magnifiquement rénové, services au top, On reviendra!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par Eddy, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent, Thank you so much for this glowing review of our hotel. You positive comments and endorsement of our hotel and service are great reward to our associates. We look forward to welcoming you back for another great stay. Best regards, Eddy Sarton General Manager
4 sur 5
par un voyageur

plutôt pas mal!

Publié le 24 févr. 2018 sur Hotels
séjour dans l ensemble plutôt agréable! Le seul point qui nous fais comprendre que fumer N est pas bien! C est qu il N y a pas d espace fumeur sauf à l exterieur de l hôtel en face côté parking (AIRE DE 4M AVEC DEUX BANC DANS UN COIN)
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2017 sur Expedia
Bruyant sale chambre horrible état affreux pour une nuit et c est disco en bas
3 sur 5
par un voyageur

Disappointing for a 5-star hotel

Publié le 1 nov. 2016 sur Expedia
Pour : The Chinese restaurant (Dynasty) is very good -lunch time is especially good value for money. Laundry service is very fast and efficient.
Contre : Rooms need to be renovated. Plugs seem to be HK/UK standards only. Water issue needs to be solved.
Emplacement : Very well-located (just 5 minutes from Ben Thanh market).
The room furniture and equipment is really old -there are stains everywhere (on the floor, on the walls, on the furniture, on the curtains etc.). But what's mostly unacceptable for a 5-star hotel is the smell of water coming from the tap: smellt like metal (or lead??) and your hands would smell alike after you've washed them with that water... The water coming from the bathtub was more odorless.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2016 par David Wicker, Gestion de l’hôtel
Dear valued customer, Thank you for your staying with us and for leaving your valuable feedback on tripadvisor. We're elated that you enjoyed our Chinese restaurant, laundry service and convenience location. Please accept our sincere apologies for the smell of water which was shared with Executive team and actions will be taken shortly. Your comments on our rooms will be addressed in our upcoming renovation project. We hope to welcome you again at New World Saigon Hotel.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de bussy st georges

Publié le 6 sept. 2016 sur Expedia
hotel,bien, personnel souriant, au niveau concierge à revoir
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2016 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Wifiの強化を期待します
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Hoa Phan, Gestion de l’hôtel
Dear MASATOSHI, Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience caused by the Wifi issues during your stay. We are aware of the importance of reliable internet access and checked our system to ensure a better experience for our guests.Your comfort and satisfaction are our top priorities and we hope to welcome you back soon.Warmest regards,Niklas WagnerGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Hoa Phan, Gestion de l’hôtel
Dear harry,Thank you for your kind rating and we are delighted to know that you had a wonderful experience. We look forward to welcoming you back on your next visit.With my best regards,Niklas WagnerGeneral Manager