Note fondée sur 678 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par The Myst Dong Khoi hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Michel, The Myst xin chào! Thank you for taking the time to share your wonderful experience at The Myst Dong Khoi. We are thrilled to hear that you had a great stay with us.It is fantastic to know that you enjoyed the accommodation with beautiful room design. We are also glad to hear that our staff performed with care and attentiveness. Rest assured we take every feedback seriously and strive to improve each time. We appreciate your kind words about the staff who assist you during your visit. We will surely pass on your compliments to them and the rest of our team who were able to make your stay even more memorable with their attentive and friendly service. Your constructive feedback is appreciated and once again, thank you for sharing your memorable experience with us. Should you visit the Vibrant city of Saigon in the future, The Myst Dong Khoi is always delighted to welcome you back for more wonderful stay moments. The Myst xin cảm ơn!Best regards, Nhi Lam (Ms)Assistant Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2023 par An , Gestion de l’hôtel
Dear Thoi Minh,Thank you for taking the time to share your wonderful experience at The Myst Dong Khoi.We are thrilled to hear that you enjoyed the most comfortable stay with great hotel facility and impresive service.Your constructive feedback is appreciated and once again, thank you for sharing your memorable experience with us. Should you visit the Vibrant city of Saigon in the future, The Myst Dong Khoi is always delighted to welcome you back for more wonderful stay moments.Kind regards,An PhamRoom division manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2023 par Loi Nguyen - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Joanne,Our team endeavors to provide a warm level of service that is synonymous with The Myst Dong Khoi’s signature hospitality.Once again, thank you for choosing The Myst Dong Khoi. My team and I look forward to welcoming you back for another memorable stay.Best regards,Loi Nguyen - Duty Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2022 par Cuong Nguyen - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr./Ms.,Thank you for staying with us at The Myst Đồng Khởi. We greatly appreciate the time you have taken to complete our online Guest Satisfaction Survey, an essential tool that allows us to ascertain our guests’ perceptions of our hotel.Thank you very much for your kind words of encouragement which are much appreciated as well as for your constructive feedback as we strive to improve our level of service constantly. My colleagues and I look forward to the immense pleasure of welcoming you back to The Myst Đồng Khởi in the not-too-distant future. Best regards,Cuong Nguyen - Front Office Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2020 sur Expedia
Aucun statut vip reconu hotel en construction devant celui la plein de bruit est vus sur un mure de beton .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 déc. 2019 sur Expedia
Les personnes y travaillant à tous les endroits:réception,restaurants,portier,femme de ménages....sont extra
5 sur 5
par un voyageur de Hué

Publié le 8 déc. 2019 sur Expedia
La gentillesse et l’amabilité de tout le personnel .
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel très bien placé en plein centre ville

Publié le 12 oct. 2019 sur Hotels
Hôtel très bien situé ,accueil chaleureux ,chambre très confortable avec spa en terrasse ,lit confortable rue à redire je conseille vivement cet hôtel.
5 sur 5
par un voyageur

Super.

Publié le 13 mai 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2019 sur Hotels
très bon séjour, mais déçu par la piscine et surtout par l'air conditionné qui ne fonctionnait pas très bien dans la chambre, pas acceptable pour ce standing !