Note fondée sur 312 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
La chambre est spacieuse,propre,pas loin du marché Ben Thanh, dommage pas de coffre fort dans la chambre comme annoncé à part ça tout est correct
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par The Noble Swan Management, Gestion de l’hôtel
Dear P-M,Thank you for leaving such a wonderful review after your recent stay at our hotel! I am delighted to learn that you were pleased with the hotel's location, facilities, and service; your comments have been forwarded to our entire team, who were overjoyed to read your review! Thank you once more for sharing your positive feedback with other travelers. I hope to see you again soon.
par un voyageur
Un bon pied a terre a Ho Chi Minh
Publié le 14 mai 2024 sur HotelsProche du Marché de Ben Thanh, l hotel est dans un quartier vivant et plein de commerces.
par un voyageur
Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Il m'a demande de payer plus cher que la reservation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par The Noble Swan Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear LE,Thank you for bringing this issue to our attention. We wouldn’t be able to improve our service if it weren’t for people like you who provide us with honest feedback like this. Please know that we’ll be looking into it immediately.
par un voyageur
Publié le 17 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par The Noble Swan Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear BERTRAND,It was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.
par un voyageur
Publié le 10 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par The Noble Swan Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear MILENLA,It was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.
par un voyageur
Publié le 31 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2023 par The Noble Swan Management, Gestion de l’hôtel
Dear OLIVIER,It was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par The Noble Swan Management, Gestion de l’hôtel
Dear BILLEL,We are very sorry to hear that you didn't have a great experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly.
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2023 sur Expedia
Hotel propre à proximité d’un marché et à une distance correcte des sites touristiques. Au calme (pour hcmc) mais à côté du quartier routard. Beaucoup d’options de restauration aux alentours.
En tant que maman solo avec ses 2 ados, on recommande cet établissement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2023 par The Noble Swan Management, Gestion de l’hôtel
Dear KELLY,Thank you for leaving such a wonderful review after your recent stay at our hotel! I am delighted to learn that you were pleased with the hotel's location, facilities, and service; your comments have been forwarded to our entire team, who were overjoyed to read your review! Thank you once more for sharing your positive feedback with other travelers. I hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Receptionists are not friendly to some people.