Note fondée sur 92 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 12 avr. 2024 sur Expedia
Établissement bien situé dans le centre ville de Hobart mais étant donné qu’il n’y a pas de personnel présent les toilettes et les douches sont très sales.
Très peu d’équipements disponibles dans la cuisine (une bouilloire et quelques couverts), impossible de régler la température dans les capsules.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Clean. New. However there is no plugpoint (only USB) in the capsule and the hairdryer is very low-power. No microwave.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
It was clean and safe.
par un voyageur de Singapore
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
The area was clean and well maintained. The capsule felt spacious and not claustrophobic. Worth a try.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Clean convenient and good position only thing missing microwave
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
First time staying in a capsule hotel and Airone exceeds my expectations in terms of cleaniness and design.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Wotif
Hi. I think it is a great concept. My only 'complaint' is the bathroom (male) floor tiles are lifting. Severely in the showers. I think you should check if a warranty still exists, since the work seems relatively new. They shouldn't be lifting for at least ten years or so if correctly installed in the first case. Thank you. Dx (And I WILL stay again.) Dx
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Airone, Gestion de l’hôtel
Hi Dx,Thank you for your feedback and for appreciating our concept. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the floor tiles in the men’s bathroom. We have contacted the contractor several times, but unfortunately, we have not been able to reach them. Please rest assured that we are actively seeking solutions to address this issue. Thank you for your understanding and for your suggestion. We look forward to welcoming you back soon.Best regards.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Nicole , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. If there are any specific areas where we fell short, please let us know so we can improve in the future.