Note fondée sur 89 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2024 sur Expedia
Établissement bien situé dans le centre ville de Hobart mais étant donné qu’il n’y a pas de personnel présent les toilettes et les douches sont très sales. Très peu d’équipements disponibles dans la cuisine (une bouilloire et quelques couverts), impossible de régler la température dans les capsules.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Clean convenient and good position only thing missing microwave
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
First time staying in a capsule hotel and Airone exceeds my expectations in terms of cleaniness and design.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2024 sur Wotif
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Wotif
Hi. I think it is a great concept. My only 'complaint' is the bathroom (male) floor tiles are lifting. Severely in the showers. I think you should check if a warranty still exists, since the work seems relatively new. They shouldn't be lifting for at least ten years or so if correctly installed in the first case. Thank you. Dx (And I WILL stay again.) Dx
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Airone, Gestion de l’hôtel
Hi Dx,Thank you for your feedback and for appreciating our concept. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the floor tiles in the men’s bathroom. We have contacted the contractor several times, but unfortunately, we have not been able to reach them. Please rest assured that we are actively seeking solutions to address this issue. Thank you for your understanding and for your suggestion. We look forward to welcoming you back soon.Best regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Nicole , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. If there are any specific areas where we fell short, please let us know so we can improve in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We will do our best to make the necessary adjustments.Regards, airone team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Wotif
Capsules seem cheaply constructed with no soundproofing. I would have appreciated some basic kitchen facilities like kettle and microwave.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Nicole , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for your feedback! We have earplugs available in the lobby for your convenience, and you are welcome to use our hot water dispenser located there as well. We truly appreciate your comments and will work hard to improve our services.We look forward to your next visit!Best regards,Airone
5 sur 5
par un voyageur

Excellent value for a one night stay.

Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
The capsule, toilets and showers were immaculate. The check-in and check-out process was very easy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Nicole , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for your wonderful review! We are delighted to hear that you had an enjoyable stay with us. Your satisfaction is our greatest motivation, and we will continue to strive to provide excellent service and a comfortable environment for all our guests.We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Airone