Note fondée sur 459 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de Riverton

Publié le 7 août 2024
Pools were closed. First room the sink was backed up with nasty water. Second room the ceiling above the tub was water damaged from above and tub was not clean.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Advertised pool and hot tub. Both were closed.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
It’s a budget friendly stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024
It was acceptable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Slept
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
The manager gave me a key to room 110. I go to the room, open the door and there is someone in bed in the room. I return to the front desk and report what happened. The manager says ‘there shouldn’t be anyone in that room.’ He says come with me and we will check it out. We go to room 112 and he opens the room and hands me the key. I tell him it was room 110 and he says ‘you’re in 112 now’ and implies they had a power outage earlier so 110 may have been left out of their system. I would not risk staying there again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Peter, Gestion de l’hôtel
We appreciate your Feedback, Thank you for staying with us.ThankyouManagement
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juin 2024 sur Expedia