Note fondée sur 245 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Aurora Lesly - FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The hotel itself was nice. In the morning it takes a long time to get breakfast and I believe they charge you for a basic continental breakfast even though you serve yourself get your own coffee make your own waffles which there is only one waffle maker for the entire hotel. The pool was disgusting our kids got rashes from beeing In that water. Come to find out the pool hadn’t been cleaned in 3 days according to the manager and had a green film on top of the water the day after we left. Apparently she was the only one that knew how to add the chemicals to the pool so she took 3 days off and I’m assuming told no one to attend to the pool. When my wife spoke with her she just apologized and didn’t offer any sort of resolution. For the price and name of this hotel I would expect better amenities and service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Aurora Lesly - FOM, Gestion de l’hôtel
We have looked into and addressed all of the things listed in your review and are always striving to improve thank you for your feedback as it helps us to improve our establishment
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Everything was wonderful except I wish it had at least a small free breakfast but we got donuts from a sweet little bakery not far from the hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Aurora Lesly - FOM, Gestion de l’hôtel
I am glad you enjoyed your stay with us. I apologize that we do not offer a complimentary breakfast, but being that it is an in-house restaurant I'm not able to change that on my end. If there is any other way we can improve please feel free to reach out.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Aurora Lesly - FOM, Gestion de l’hôtel
We are glad to see that you enjoyed your stay with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Aurora Lesly - FOM, Gestion de l’hôtel
We regret to see that your stay was less than superb, can we get some feedback on how we can improve?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Aurora Lesly - FOM, Gestion de l’hôtel
We are pleased to see that you enjoyed your stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
The pool area in the jacuzzi was closed at the time but other than that the hotel was excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Aurora Lesly - FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback we do strive to keep our pool area open and ready for guests but apologize for the inconvenience that sometimes we are forced to shut it down for maintenance
5 sur 5
par un voyageur de Albuquerque

Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Aurora Lesly - FOM, Gestion de l’hôtel
We are glad that you enjoyed your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Aurora Lesly - FOM, Gestion de l’hôtel
We are glad to see that you enjoyed your stay with us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Aurora Lesly - FOM, Gestion de l’hôtel
We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.