Note fondée sur 286 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Sleeps Inn & Suites Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We hope in near future we are able to meet your full expectations
5 sur 5
par un voyageur de Hobbs

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Exelente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Sleeps Inn & Suites Staff, Gestion de l’hôtel
Gracias por tomar tiempo de su dia y dejar una resena. Estamos encantados que a usted le gusto su quedansa aqui.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Sleeps Inn & Suites Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We are glad to hear you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
It was joy to stay there Do would def recommend ie
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Sleeps Inn & Suites Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave youre feedback, we are glad to hear you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Sleeps Inn & Suites Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Sleeps Inn & Suites Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent desk service an all personal so friendly

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
We always love how friendly the personal are and delicious breakfast btw we stays all the time wen travel to hobs on here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Sleeps Inn & Suites Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We are glad to hear you enjoyed your stay!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Sleeps Inn & Suites Staff, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear you did not enjoy your stay. Thank you for taking the time to leave a review.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
It was horrible issues first room was sticky disgusting smell and have bodily fluids residue all over the place the second room stunk and have stains all over the wall most the outlets didn’t work key card had to be replaced like twice a day had to have front desk let you into the pool none of the outside doors locked and most the out side lights was out they was letting people swim and was loud all night couldn’t get any sleep there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Sleeps Inn & Suites Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this matter to our attention. We apologize for the inconvenience you experienced due to the cleanliness issues in your room. This does not reflect our usual standards, and we take your feedback seriously.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Our a/c unit in room 227 made throughout the entire time it was on. This was run by the main desk. They were going to alert the maintenance person. That was never resolved. Ice machine on our floor had no ice. I did mention to maid that we needed no service but just to please new towels and throw out the trash. That didn't happen. I saw her notate it on the sheet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Sleeps Inn & Suites Staff, Gestion de l’hôtel
We would like to apoplogize for the inconvinience. We hope you give us another oportunity and we are able to mmet your full expectations. Thank you for taking the time to leave your feedback.