Note fondée sur 760 évaluations de clients

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3,9 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Très bel hôtel très accueillant

Publié le 18 juin 2015 sur Expedia
j'ai utilisé cet hôtel pour faire une escale après avoir visité les cavernes de Carslbad juste une nuit avant d'aller au Texas. J'ai été agréablement surpris par ce très bel hôtel, excellent petit déjeuner. Le restaurant et le casino sont appréciable. Il n'y a rien à faire à Hobbs alors cet hôtel est idéal.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
They lied to me about having A pool.. I reserve my room too much before my arrival date and ask them if they had a pool and they said yes... when I got to the property they told me they did not have a pool...
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Nothing
1 sur 5
par un voyageur

Hot

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Hotel and Casino were Hot !!!! Everyone was melting couldn’t sleep because of the room being hot. Curtains are dirty and no shampoo or conditioner in the shower ! Horrible will never stay again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Great time always stay there
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
It was ok was there at 3pm and was told would be charge a fee for early check in . To wait 30 mins and room would be ready . Hotel lobby hallways were really hot room was ok temperature after ac was on for a bit. No extra tp for room.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Need to work on improving breakfast specially for the price you pay eggs for breakfast waffles frozen waffles
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Neftali Olivas, Assistant Shift Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your honest feedback. We do appreciate it and use every critique as a way to improve. We will definitely pass this feedback along to the corresponding department.
3 sur 5
par un voyageur

Horrible check in

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
I checked in and got my room keys. Went to the room, keys didn’t work. Went to front desk. They did their thing and sent me back. I went back and still it didn’t work. So now they came with me and still ain’t work. They finally decided to give me another room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Neftali Olivas, Assistant Shift Manager, Gestion de l’hôtel
We thank you for your time to provide us with your feedback. We do apologize for the inconvenience you encountered during your stay. We strive to provide guest with a positive experience during their stay and unfortunately, we fell short of those expectations.