Note fondée sur 11 évaluations de clients

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4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur de Canada

Publié le 22 avr. 2019 sur Expedia
C’est un chalet complet pour 6 personnes , il y a une toilette intérieur mais il y a une autre maison à l’arrière pour les douches , toilettes et bain. Également nous avons notre propre boma personnel !!! Un petit domaine juste à nous . Par contre le chalet sentait très fort à notre arrivée, il y avait beaucoup d’insectes partout et ce n’était pas tout à fait propre mais en général ce fut une très belle expérience . J’ai adoré l’environnement mais moins l’intérieur du chalet
5 sur 5
par un voyageur de MARSEILLE

Belle rencontre! Hôtesse charmante,accueil incroya

Publié le 2 août 2018 sur Hotels
Hotel un peu excentré. Jolis bungalows éparpillés dans la propriété, piscine, jardin tropical...Hôtesse absolument charmante, se plie en 4 pour vous faire plaisir. Préparation d'un dîner local à la dernière minute, service impeccable. Personnel très attentionné. Une de nos meilleure rencontre en Afrique du Sud!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2018 par LittleBush, Gestion de l’hôtel
Thank you Helene It was a privilege hosting you. Kind regards Susan
5 sur 5
par un voyageur

Lovely stay

Publié le 28 juin 2022 sur Hotels
What an amazing find. Great location and easy to find. Comfortable and quiet location very handy for Blyde river and the panoram route. Comfortable and clean rooms. Good kitchen and Braai. Would definitely stay again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 févr. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

very relaxing

Publié le 17 août 2021 sur Hotels
it was wonderful, myself and my family really had fun
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Germany

Publié le 10 sept. 2019 sur Expedia
We stayed a bit off-season at the little bush lodge, but felt very welcomed. The staff, especially Arvin, took such good care of us. We had lovely african dinners and the accomodation was stunning. We would definitivly recommend the housing and maybe we will be back sometime during african summer.
5 sur 5
par un voyageur

Top stars!!! Cannot get better!!

Publié le 3 août 2019 sur Hotels
A very big welcome awaited us. Louis and Ivan were so friendly and helpful. A definite must on your way to the Kruger. The decor and layout of the cabin so luxurious!
5 sur 5
par un voyageur de Växjö

Bra service!

Publié le 27 déc. 2018 sur Hotels
Ett underbart boende som smälter in väl i naturen. Vi hade missat att boka kvällsmat men det fixades till en brai för oss ändå. Fantastisk service!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2019 par mlkm, Gestion de l’hôtel
Dear Stefan Thank you for a good rating. I appreciate it. We enjoyed you staying with us. Warm regards Susan
1 sur 5
par un voyageur

Be prepared before you visit

Publié le 20 oct. 2018 sur Hotels
We booked 1.5 hours before our arrival. The owner gave our room away to someone else and upon our arrival we were shown a different room hoping we wouldn't notice. When we arrived there was also a massive fight between guests happening. The owner isn't on site but we were met with a great manager who I believe is being taken advantage if (I believe he has to pay for his own work phone and bills which is quite expensive) after giving us a bit of trouble we managed to get a refund but we weren't refunded what we paid we were refunded what the owner received after hotels.com got their percentage. Be prepared before you visit this place. Maybe we are a little stuck up but we usually stay in luxury accomdations and we felt it wasn't up to standard service wise
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2018 par None, Gestion de l’hôtel
My sincere apologies. Actually I normally upgrade the room if not booked. The case was that I upgraded the other guest's room. I was prepared to give a discount to these late booking guests as they didn't get the room they booked. I believe the above was written in real anger as the guest was when speaking to me telephonically so I do not want to reply to the rest of the message. Kind regards Susan