Note fondée sur 84 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 mai 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 mai 2021 sur Hotels
Super hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2021 par Matan Lerner- G.M, Gestion de l’hôtel
Dear regine,
Thank you !
Hope to see you again soon.
Regards,
Matan Lerner
G.M
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2019 sur Expedia
Hotel completely refurnished
Decoration of rooms, restaurants ,lobby made with great taste.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2019 par danhotels, Gestion de l’hôtel
Thanks so much!
Come back soon for another does of the Happiness that is around :)
all the best
Ronit - GM
par un voyageur
Just Perfect
Publié le 7 juin 2019 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2019 par danhotels, Gestion de l’hôtel
Thank you SOOO much!!!
Come back soon
with love
Ronit Ronen
General Manager
par un voyageur de Tel Aviv
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Overall, value for money, there are better options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Matan Lerner- GM, Gestion de l’hôtel
Hi Omri,Thank you for your hotel review. Our guests' satisfaction is very important to us ,We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.With best regards,Matan LernerGMLooking forward to hosting you soon again.
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Matan Lerner- GM, Gestion de l’hôtel
Dear Avidan,We appreciate you for taking the time to share a review on Expedia.we hope to host you with us again in the future.With best regards,Matan LernerG.M
par un voyageur de Tarzana
Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Matan Lerner- GM, Gestion de l’hôtel
Dear Anthony,We appreciate you for taking the time to share a review on Expedia.It was a true pleasure having you as our guest and we hope to do so again in the near future.With best regards,Matan LernerG.M
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
This property is Beautiful, but the service is not great. The breakfast that is included is enormous in scope, it doesn’t run well. You have to ask for coffee for example, which can take 20 minutes or three minutes. Our room was never cleaned consistently in the same way. Every day, they forgot some thing Bottles of water or towels or tissues
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Matan Lerner- GM, Gestion de l’hôtel
Dear Carol,Thank you so much for your review. I would like to thank you for your constructive feedback.Please be assured that your comments has been forward to the relevant managers.I'm looking forward to see you again at the Dan Caesarea resort.With best regards,Matan LernerG.M
par un voyageur
Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Matan Lerner- GM, Gestion de l’hôtel
Dear arik,Thank you for your review and high recommendation.I hope that I will have the pleasure of welcoming you back in the future .With best regards,Matan LernerGM
par un voyageur
Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Matan Lerner- GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jamie,Thank you for your review :)We hope to have the pleasure of a welcoming you back again soon.With best regards,Matan LernerG.M